Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:08:53 GMT

پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۶۵۷

پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است

اصفهان -ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با بیان این که پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت : بسیج نباید به نفع منافع سیاسی مصادره شود و این نهاد متعلق به همه مردم است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ سید فضل الله بهرامی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری در مجتمع طلائیه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ، افزود: بسیج پدیده شگفت انگیز در طول انقلاب است و موفقیت های عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اجرای 170 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فریدن خبر داد و اظهارداشت: دیدار با خانواده شهدا، نشست ها و کارگاه های بصیرتی، صبحگاه مشترک، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ختم قرآن، تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت، برگزاری زیارت عاشورا و برگزاری همایش های مختلف در سه سطح پایگاه، حوزه و اقشار از جمله این برنامه هاست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با بیان اینکه بسیج در هدف گذاری و اجرا می تواند به همه مجموعه های کشور کمک کند، افزود: همه باید بدانیم پست ها و مقام ها در نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست و این مسئولیت ما را دو چندان می کند.
امام جمعه داران در این جلسه با بیان اینکه غیرت دینی، روحیه انقلابی و ولایت مداری از مولفه های مهم تفکر بسیجی است، افزود: بسیج توانست به عنوان یک دانشگاه این مولفه ها را پرورش دهد.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ادامه داد : فرمول موفق بسیج به عنوان یک الگوی کامل به خارج از کشور صادر شده است.
امام جمعه داران این بشارت رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل تا 25 سال آینده نابود می شود را نشات گرفته از تفکر بسیجی دانست.
وی با بیان اینکه سازش با دشمن با تفکر بسیجی منافات دارد، یادآور شد : همه مشکلات در پرتو تفکر بسیجی قابل حل است.
امام جمعه داران اعدام مفسدان اقتصادی و ساماندهی اخیر بازار ارز را تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: باید باور کنیم دشمن حمله اقتصادی خود را از مدت ها پیش آغاز کرده و مدیریت این هجمه همانند دوران دفاع مقدس، نیازمند تشکیل ستاد فرماندهی و کار جهادی است.
وی کارجهادی مسئولان را در گرو تصمیم گیری های درست و اجرای سریع آنها دانست.
فرماندار فریدن با بیان اینکه بسیج اثرات فزاینده و درخشانی در تمام بخش ها داشته است، بیان کرد : بسیج مدرسه عشق و شجره طیبه نام گذاری شده است و این به آن معناست که دنیایی از مفاهیم ارزشمند در واژه بسیج نهفته است.
سید تقی معین الدینی افزود: افتخارات بسیج منحصر به صنف و گروه خاصی نیست و راز ماندگاری بسیج و تسری تفکر بسیجی به جوامع دیگر به خاطر این است که بسیج از دل مردم و برای مردم بوده است.
امام جمعه دامنه در این جلسه با بیان اینکه بسیج وحدت آفرین است، اضافه کرد : حضور مسئولان در میان مردم و در صفوف نماز جمعه موجب دلگرمی مردم خواهد شد.
وی توجه بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی به جایگاه حقوقی امام جمعه و نهاد نماز جمعه را خواستار شد و گفت: این حضور لبیک به دعوت موسس مذهب شیعه امام صادق(ع) است .
به گزارش ایرنا؛ در این جلسه از کتاب 'تو را من در چشم راهم' به قلم سیده فاطمه عبداللهی و نشر' ستارگان درخشان' رو نمایی شد.
این کتاب دوران کودکی، مبارزات قبل از انقلاب ، پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران هجران شهیدان محمد جواد و مجتبی صانعی را روایت می کند.
شهید محمد جواد صانعی در سال 1361 در عملیات رمضان در سن 21 و شهید مجتبی صانعی(مفقود الاثر) در عملیات والفجر همان سال در سن 19 سالگی به فیض شهادت نائل آمدند.
در حاشیه این جلسه از برترین های بسیج در جشنواره مالک اشتر نیز تجلیل شد.
29 تا 5 آذر امسال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
فریدن با دو شهر داران و دامنه و با تعداد 28 روستا و جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
9861/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فريدن شوراي اداري هفته بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، پیش بینی شده ساخت این صحن تا دو سال آینده به اتمام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • پیشرفت ۴۵ درصدی ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین