Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی بعداز ظهر سه‌شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج نشست خبری که در سپاه ناحیه رودسر برگزار شد، اظهارکرد: در طول هفته بسیج ۲۷۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان رودسر برگزار می شود.

وی عمق بخشی، آگاه سازی، بصیرت‌افزایی و دفاع از ارزش‌های انقلابی و نظام را مهم‌ترین رویکرد این برنامه‌ها دانست و گفت: امروز بسیج بیش از هر زمان دیگری در دفاع از حقانیت و آرمان‌های انقلاب تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پورکریمی با بیان اینکه خدمات‌رسانی و رفع محرومیت‌زدایی در روستاها یکی از اولویت‌های سپاه است، گفت: ۱۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم در حال احداث بوده و برخی نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.  

وی در ادامه به اقدامات سپاه در منطقه سیل زده کاکرود اشاره و بیان‌کرد: تا پایان هفته جاری منبع ۱۰ هزار لیتری آب شرب در مناطق دور دست این منطقه مستقر و آب شرب ۱۰۰ خانوار این مناطق را تأمین می کند.

فرمانده سپاه ناحیه ویزیت رایگان، افتتاح مسکن مددجویی، جشن‌های هفته وحدت و بسیج، برگزاری جشنواره ورزشی، گلباران شهدا بخشی از برنامه‌های این هفته در شهرستان رودسر است.

کد خبر 4464133

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر سپاه قدس گیلان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده

ایسنا/گیلان مدیرعامل آبفای گیلان، با بیان اینکه تلاش داریم مشکل آب شهرستان رودسر را تا سه ماه آینده رفع کنیم، ادامه داد: وضعیت شبکه را با شست و شوی مداوم و رصد و پایش شبکه پایدار نگه خواهم داشت.

علیرضا غیاثی امروز، ۷ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرستان رودسر، با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برای بهبود وضعیت آب شهرستان رودسر برنامه هایی را تدوین کرده است، گفت: در گام اول این برنامه، تداوم شست و شوی شبانه در شیرهای تخلیه و افزایش تعداد این شیرها را دنبال می کنیم تا بتوانیم وضعیت شبکه آب شهر رودسر را بهتر کنیم.

وی گام دوم این برنامه را تعادل بخشی به فشار آب شهرستان به ویژه منطقه شهید انصاری دانست و افزود: در این راستا خط ۱۵۰۰ متری با قطر ۳۵۵ سانت و جنس پلی اتیلن را از میدان شهرداری تا پل شهدای ۷۲ تن اجرا خواهیم کرد. عملیات اجرایی این پروژه دو هفته آینده آغاز می شود و اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای آن پیش بینی شده است و امیدواریم تا دو ماه و نیم آینده به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه تلاش داریم مشکل آب شهرستان رودسر را تا سه ماه آینده رفع کنیم، ادامه داد: وضعیت شبکه را با شست و شوی مداوم و رصد و پایش شبکه پایدار نگه خواهم داشت.

غیاثی هم چنین به مسئله پمپ های غیرمجاز اشاره کرد و یادآور شد: نزدیک به ۳۵۰۰ پمپ مستقیم بر روی شبکه شهرستان داریم و لذا در قالب بروشور نحوه صحیح استفاده از پمپ را به مردم آموزش دادیم، در واقع بعد از هر کنتور برای مصرف کننده حتما باید مخزن ذخیره قرار بگیرد و سپس پمپ نصب شود لذا از مردم انتظار داریم که اصلاح شبکه داخلی را انجام دهند تا شبکه آب شهر رودسر پایدارتر شود.

وی در ادامه به تصفیه خانه آب طول لات رودسر اشاره کرد که با ظرفیت ۴۵۰ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شده و خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم شبکه آب رودسر و املش و رحیم آباد را پایدار نگه داریم باید فاز دوم این تصفیه خانه را اجرایی کنیم که ظرفیت آن به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.

مدیرعامل آبفای گیلان تکمیل پروژه مذکور را نیازمند اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی دانست و تاکید کرد: از مردم شهرستان رودسر می خواهیم که صبوری کنند و هرگونه مشکل را با شماره ۱۲۲ در میان بگذارند؛ همکاران شرکت آبفای گیلان به صورت شبانه روزی برای رفع کدورت آب تلاش می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است