Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:27:28 GMT

تیم ملی برابر ونزوئلا از پیروزی به تساوی رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۷۳۶

تیم ملی برابر ونزوئلا از پیروزی به تساوی رسید

ملی پوشان فوتبال ایران تقریبا یک سال پس از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ونزوئلا و رسیدن به پیروزی، این بار با تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش برای دومین سال متوالی برابر تیم ملی ونزوئلا قرار گرفتند اما این بار نتوانستند به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی که آبان ماه سال گذشته در اردوی اروپایی خود برابر تیم ملی ونزوئلا قرار گرفت. آن دیدار که در هلند برگزار شد در نهایت با پیروزی یک گله ملی پوشان ایران به پایان رسید.


حالا یک سال پس از آن دیدار باز هم تیم های ملی ایران و ونزوئلا برابر یکدیگر قرار گرفتند اما این بار با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند. نکته جالب در این باره اینکه کارلوس کی روش در نشست قبل از بازی خود، برای انتخاب این تیم عنوان کرده بود با ونزوئلا بازی خواهیم کرد تا پس از یک سال اخیر میزان پیشرفت مان را ببینیم و در نهایت باید گفت کی روش از نظر کسب نتیجه نتوانست به هدف خود برسد باید دید از نظر سبک بازی و پیاده کردن تدابیر تاکتیکی وی چه نظری خواهد داشت.


تنها گل تیم ملی در بازی امشب توسط علی قلی زاده به ثمر رسید. در دیدار قبلی تیم ملی برابر ونزوئلا نیز تنها گل تیم ملی توسط علیرضا جهانبخش به ثمر رسیده بود.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان