Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب  امروز در حاشیه آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خرم‌آباد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لرستان از جمله استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، به‌نحوی‌که با 90 درصد کشف وقوع جرائم در ردیف استان‌های برتر کشور قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از نظر آمادگی و توان رزمی از استان‌های برتر کشور است، ضمن اینکه لرستان در جمع سه استان برتر از نظر شاخص‌های امنیتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه استان در حوزه پیشگیری از جرائم با 2 درصد کاهش رتبه نخست را در کشور دارد، افزود: طی امسال 21 دستگاه خودرو جدید به ناوگان کلانتری‌های خرم‌آباد اختصاص داده شد.

مهدیان‌نسب از اختصاص 9 دستگاه دیگر جهت استقلال فوریت‌های پلیس از کلانتری‌ها خبر داد و گفت: طرح تجمیع حوزه اپراتوری کلانتری‌های استان را در ساختمانی چهارطبقه با ابعاد یک‌هزار و 100 مترمربع آماده کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تمامی اپراتورهای 110 فعال در شهرستان‌ها پس از تجمیع با مطالبات فوریتی مردم در میدان حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کاهش 4 درصدی تیراندازی در سطح استان نسبت به سال گذشته بیان داشت: همچنین شاهد کاهش 9 درصدی در آمار نزاع و درگیری هستیم.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه مرکز استان نسبت به دیگر شهرستان‌ها حوزه کاری بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: در بخش کشف قاچاق کالا 70 میلیارد تومان کالای قابل ارزش‌گذاری و بیش از 50 میلیارد تومان کالای احتکارشده در سطح عرضه کشف کردیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستاورد‌های حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در اولین نشست شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ گفت: سال گذشته با همه رویداد‌های خوب و بد سپری شد و صرفه نظر از آن باید شکرگذار باشیم، چراکه خداوند متعال فرصتی برای خدمتگزاری به مردم در اختیار مدیران قرار داد.
فرهاد زیویار با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: امسال مسئولیت دستگاه‌های اقتصادی سنگین‌تر و باید تلاش کنند اهداف نظام اسلامی محقق شود، آمار و ارقام بسیاری در خصوص شاخصه‌های اقتصادی وجود دارد که باید به اطلاع عموم برسد.
استاندار لرستان یادآور شد: این آمار قابل مقایسه با گذشته نیست و همواره باید برای ارتقاء امید بین مردم اطلاع رسانی شود.
زیویار با اشاره به تلاش‌های ارگان‌های مختلف در ایام منتهی به پایان سال برای تامین ارزاق مردم تاکید کرد: تولید ۷۰۰ تن گوشت مرغ و عرضه آن به بازار شب عید ماحصل زحمات مسئولان استان بود که اتفاقی کم‌نظیر است.
وی ادامه داد: رسانه‌ها آمار تورم پارسال و کاهش آن نسبت به سال ماقبل را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا اقشار مختلف باید در جریان امور قرار گیرند.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه تهمت زدن و نادیده گرفتن تلاش‌ها مانع توسعه می‌شود و برای تزریق امید به جامعه باید تلاش کنیم، اضافه کرد: برخی‌ها با نشر اکاذیب زحمات را نادیده می‌گیرند، طرح راه‌آهن که در دولت سیزدهم فعال شد و اکنون دچار یک مشکل حقوقی شده، اما بسیاری با تمسخر اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند.
زیویار ادامه داد: همه ما به مردم بدهکار هستیم و کمبود‌ها جبران پذیر نیست، اما بسیاری نمی‌خواهند اقدامات انجام شده را دیده و زحمات نظام و خدمتگزاری به مردم را نادیده می‌گیرند.
وی اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده و گزارش‌های ضروری سال گذشته دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری که بزودی برگزار می‌شود اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم آگاه شوند.
استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند سال گذشته گفت: لرستان جز استان‌های برتر در زمینه مشارکت بالا بود که یک کارنامه موفق محسوب می‌شود و از عموم و اقشار مختلف قدردانی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی وارد کشور شد
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر
  • مدیران لرستان دستاوردهای حوزه‌های کاری خود را به اطلاع مردم برسانند
  • مدیران دستاورد‌های حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند