Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- تیم قزوین قهرمان نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته والیبال ساحلی شد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم قزوین عصر سه شنبه در دیدار فینال این رقابت ها به مصاف تیم اصفهان رفت و با شکست 2 بر یک این تیم ، به مقام قهرمانی دست یافت.
دیدار رده بندی این رقابت ها نیز میان تیم های البرز و گلستان برگزار شد که تیم البرز با پیروزی دو بر صفر، مقام سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته والیبال ساحلی با شرکت 11 تیم از روز دوشنبه 28 آبان ماه به میزبانی هرمزگان در ورزشگاه غدیر بندرعباس آغاز و عصر امروز با حضور جمعی از مسوولان با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مراسم اختتامیه این رقابت ها بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، شناخت و شناسایی استعدادهای جدید برای پشتوانه سازی آینده والیبال ایران است.
فریدون الهامی تصریح کرد: سازمان ساحلی فدراسیون والیبال به منظور شناسایی استعدادهای جدید علاوه بر این رقابتها، بازی هایی برای تمام رده های سنی پایه نیز در نظر گرفته که طی امسال و سالهای آینده به طور مدون و منظم برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این مراسم بیان داشت: به منظور پشتوانه سازی و حضور قوی در سومین المپیاد جهانی نوجوانان ، مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ایران در 68 رشته پسران و دختران در رده سنی 12 تا 15 سال از سوی وزارت ورزش و جوانان طراحی و هم اکنون در استان های مختلف در حال برگزاری است.
محمودرضا امیاری بیان داشت: هرمزگان از ظرفیت های بالایی جهت میزبانی رقابتهای مختلف ورزشی به ویژه در رشته های ساحلی برخوردار است و باید از این ظرفیت ها بهره ویژه را جهت رشد و توسعه ورزش استان داشته باشیم.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ساحلي المپياد استعدادهاي برتر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم

به برترین‌های تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد که به میزبانی قشم برگزار می‌شود، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از قشم، تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ 29 تا 31 فروردین‌ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد برگزاری این رقابت‌ها، ورودی این تور 30 میلیون ریال اعلام شده و اسکان تیمها به صورت رایگان است.

تیم‌های متقاضی شرکت در این تور ملی، روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد و قرعه‌کشی در همین روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم
  • آمادگی ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری برای حضور در المپیاد ملی آموزش هنر
  • سرمربی قهرمان جهان در لیگ برتر والیبال تیم گرفت
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد