Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@22:58:26 GMT

تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۸۳۳

تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون

رنگ‌های سرد

درست است که سفید یکی از آرام بخش‌ترین رنگ هاست، اما افزودن یک رنگ سرد علاوه بر آرام بخش بودن احساس شادی و سرزندگی نیز به فضای اتاق می‌دهند.



رنگ‌های گرم

رنگ‌های گرم به فضای اتاق شادابی و هیجان می‌دهند. رنگ‌هایی مثل قرمز، نارنجی و زرد سرعت ضربان قلب را بالاتر می‌برد و به اتاق حس گرما می‌بخشد؛ بنابراین رنگ‌های گرم برای محیط‌های سرد بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مشکی دراماتیک

هیچ رنگی به اندازه رنگ مشکی فضای اتاق را دراماتیک نمی‌کند. رنگ مشکی برای دیوار اتاق مبلمان و وسایل خانه را زیباتر نشان می‌دهد.



آبی تیره

درست است که هیچ رنگی به اندازه رنگ مشکی فضای اتاق را دوست داشتنی و دراماتیک نمی‌کند، اما اگر می‌خواهید رنگی که انتخاب می‌کنید کمی از رنگ سیاه با نشاط‌تر باشد رنگ آبی تیره را انتخاب کنید.


بژ یا خاکستری مایل به قهوه‌ای

رنگ بژ به عنوان یک رنگ کسل کننده شناخته شده است، اما پادشاه رنگ‌های خنثی است و در انواع سبک‌های طراحی دکوراسیون کاربرد دارد.



رنگ‌های با نشاط

گاهی اوقات فقط یک رنگ روشن و پررنگ و با نشاط است که می‌تواند برای دیوار اتاق تان مناسب باشد.



منبع: bedunim.ir

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل رنگ مناسب دکوراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • تصاویری پر بازدید از صحرای فوق‌العاده عربستان با رنگی خاص (فیلم)
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • تا به حال ترکیب مشکی و صورتی را امتحان کرده اید؟! (عکس)