Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:51:29 GMT

کتاب انوارالولایه تالیف امام جمعه بوشهر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۸۷۴

کتاب انوارالولایه تالیف امام جمعه بوشهر رونمایی شد

بوشهر- ایرنا- کتاب انوار الولایه به کوشش آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در 6 فصل به مناسبت هفته وحدت رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیر پژوهشگاه ادب، فرهنگ و تاریخ استان بوشهر روز سه شنبه در این آئین گفت: این کتاب زندگی نامه حضرت فاطمه معصومه (س) به قلم رئیس شورای عالی حوزه های علمیه و امام جمعه بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن نژاد امان ارشاد افزود: کتاب انوار الولایه در 6بخش شامل زندگی نامه، مقام حضرت فاطمه معصومه (س) از کلام معصومین (ع) و بزرگان دین، احادیث، القاب و اوصاف، کرامات و زیارت نامه و ارزش و ثواب زیارت آن حضرت به زبان ساده و روان تالیف و به رشته تحریر درآمده است.
وی گفت: کتاب انوار الولایه در وصف زندگی و سیره شخصیتی بانوی آل طاها حضرت فاطمه معصومه (س) نگاشته است.
نژاد امان ارشاد اضافه کرد: کتاب انوار الولایه در شمارگان یک هزار نسخه و در قطع وزیری و در 96 صفحه به زبان فارسی به همت موسسه انتشارات والانگار به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده است.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب صفايي بوشهري رونمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)

ویژه برنامه "شکوفه‌های آسمانی" ویژه کودکان ۴ تا ۱۱ سال در طول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059650 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • برندگان روز سیزدهم پویش زندگی با آیه‌ها اعلام شد
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟