Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ده ها شرکت، کارگاه و کارخانه حوزه نساجی و صنایع وابسته از ایران و دیگر کشورهای جهان از 11 تا 14 آذر ماه در تهران گردهم می آیند.در این نمایشگاه بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی به منظور تبادل تکنولوژی و همکاری های اقتصادی در حوزه های ماشین آلات ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی ، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی تهران حضور و مشارکت دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی مرادی رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران از حضور 141 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی همچون 9 کشور ایتالیا، سوئیس، رومانی، بلژیک، تایوان، ترکیه، آلمان، چین و اتریش برای عرضه جدید ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی خبر می دهد.
او با بیان اینکه اهمیت نمایشگاه نساجی تهران موجب شده است تا کشورهای ایتالیا، آلمان، چین و ترکیه بصورت پاویون (گروهی) در نمایشگاه حضور داشته باشنداذعان می دارد؛ انجمن ماشین آلات و قطعات ایتالیا ( ACIMIT) و انجمن ماشین و قطعات نساجی آلمان(VDMA) امسال دو پاویون مهمی هستند که امسال برای نخستین بار در نمایشگاه حضور دارند.
مرادی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله : ماشین آلات نساجی ، قطعات ، چرخ خیاطی ، ماشین های گلدوزی و دوخت و برش ، انواع منسوجات خانگی شامل : پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای،روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی،انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه نساجی صنعتگران تهران صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»