Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:07:56 GMT

هرگز به کودکان نگویید این دارو شیرینی است!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۰۶۵

هرگز به کودکان نگویید این دارو شیرینی است!

رکنا: کودکان حافظه ی خوبی دارند و در صورتی که به دارو دسترسی پیدا کنند آنرا به عنوان شکلات میخورند که میتواند خطرناک باشد ومسمومیت دارویی ایجاد کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس آخرین خبر از روحانی محبوب ده ونکی ها / او 4 شاکی خصوصی دارد! مرگ تلخ بیمار اورژانسی در بابل به خاطر بستن راه خودروی آمبولانس + فیلم اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران دختر 19 ساله تهرانی 15 ساعت در شوک قتل مادرش در مقابل چشمانش بود ! از موتور 800 میلیونی تا پورشه 1/5 میلیاردی / مزایده اموال بابک زنجانی آغاز شد فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: دارو کودکان صورتی دسترسی شیرینی عکس فیلم ازدواج پاکستان مرد دانشجو دختر تصاویر ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی