Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:55:06 GMT

خبر خوب به بارسلونا در مورد ستاره برزیلی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۱۱۷

خبر خوب به بارسلونا در مورد ستاره برزیلی

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و گرانقیمت بارسلونا از امروز در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو که در تاریخ 6 نوامبر و در جریان دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر اینتر در مرحله گروهی از ناحیه همسترینگ پای چپ خود آسیب دیده بود، حالا به تمرینات بارسا بازگشت.

 

 

بارسلونا هفته آینده در دیداری حساس در استادیوم واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید خواهد بود و فیلیپ کوتینیو مشکلی برای حضور در این دیدار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این اخباری در مورد احتمال غیبت کوتینیو در دیدار برابر روخی بلانکوس شنیده شده بود اما دوران ریکاوری او زودتر از موعد مقرر طی شد و این بازیکن در جدال حساس تیم های بالای جدول حضور خواهد یافت.

 

البته با توجه به غیبت بازیکنانی چون سرخیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ در میانه میدان، ارنستو والورده کار دشواری برای آرایش خط میانی تیمش در بازی برابر اتلتیکومادرید خواهد داشت.

بارسلونا فیلیپ کوتینیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش

به گزارش "ورزش سه"، دنیس اکرت مهاجم آلمانی-ایرانی تیم یونیون سن ژیلوا در این فصل از لیگ بلژیک شرایط متفاوتی داشته و البته عملکردش در لیگ باعث شده بود تا کادرفنی این تیم او را بازیکنی مختص به لیگ بدانند و در مسابقات اروپایی از او کمتر استفاده شود. در این بین دنیس با شرایط متفاوتی روبه‌رو شد. تیم او که در فصل عادی، صدرنشین بود حالا در مرحله اصلی و مهم مسابقات با قبول سه شکست، جام را از دست رفته می‌بیند. یونیون در راند نخست، بدون شکست بوده اما در مرحله دوم و نهایی لیگ، سه شکست تجربه کرد تا صدرنشینی را به اندرلخت تقدیم کند و حالا اندرلخت با 38 امتیاز در رده دوم جدول بایستد.
با این حال دنیس اکرت که در این فصل توانسته برای تیمش در 28 بازی لیگ، 8 گل به ثمر رسانده و توانایی‌اش را اغلب به عنوان یک چهره خلاق نشان داده است. او تیمش را در لیگ اروپا و کنفرانس اروپا هم همراهی کرد ولی نتوانست آنطور که انتظار است به تیمش کمک کند. اکرت در تمامی رقابت‌ها 11 گل و 3 پاس گل داشته اما در برخی از پارامترهای آماری چون بالاترین درصد صحیح بودن شوت‌ها یا میزان دوندگی در میان ده نام برتر این لیگ قرار دارد. اکنون اکرت در گفت‌وگویی که با ما داشت درباره آمار و فرم کنونی‌اش صحبت کرد و از ذهنیتش برای فصل بعد گفت.

*به نظر می‌رسد در لیگ دچار مشکل شده‌اید؟
در وضعیت فعلی بله ولی تیم ما بازیکنان خوبی دارد. ما در تمامی خطوط بازیکنان باکیفیتی داریم و حتی در مرحله قبلی لیگ توانستیم بدون شکست به این مرحله برسیم. کار ما فعلا سخت شده ولی ما فقط به بازی بعدی و پیروزی در آن فکر می‌کنیم.

*در آغاز فصل فرم خوبی از لحاظ گلزنی داشتی ولی به نظر در دیدارهای بعدی مدافعان حریف بیشتر روی تو متمرکز شدند؟
این اتفاق افتاده ولی من هم برای گل زدن در هر بازی وارد زمین می‌شوم. تیم ما بازیکنان زیادی دارد و فرم خوب بسیاری از آنها باعث می‌شود تا شرایط فنی بین ما بسیار سخت باشد. همه ما به فکر بردن هستیم و این یک اولویت همیشگی برای ماست.

*کار کردن با الکساندر بلسین چطور است؟ او قبل‌تر در سری آ یک چهره قابل توجه بود ولی نتوانست کارش را ادامه دهد؟
او بسیار مرد با دانشی است. بلسین تمام نکات کارش را می‌داند و شاید می‌توان گفت ساعت‌ها با ما صحبت می‌کند. من خودم در مقطعی از فصل با الکساندر تایم‌های زیادی را پشت سر می‌گذاشتم و این اصلی‌ترین شاخصه اوست که در هر لحظه به مانند یک رهبر به ما کمک می‌کند.

*در تابستان به نظر می‌رسد از 5 لیگ معتبر اروپایی پیشنهاد داری.
نقل و انتقالات... من از حضور در اینجا خوشحال هستم. روزهای خوبی داشتم و با همسرم در بلژیک آشنا شدم. قطعا به پیشرفت و ارتقای سطح هم فکر می‌کنم اما تصمیم دارم نسبت به آینده بیشتر فکر کنم.

*تو در این فصل با لیورپول هم رودررو شدی و اکنون آنها وضعیتشان مشخص است. به عنوان تیمی که در آنفیلد بازی کرده، چه احساسی از آن داشتی؟
بسیار فوق‌العاده بود. من ورزشگاه‌های زیادی دیده‌ام اما آنفیلد واقعا خاص بود. ما در آنجا بازی خوبی داشتیم ولی در مجموع من احساس می‌کنم که آنها یک تیم همیشه خاص هستند. ما هدف‌های مهمی برای این فصل داشتیم اما اکنون در وضعیتی هستیم که در آغاز فصل بودیم و فقط تلاش می‌کنیم تا همه چیز را تغییر دهیم. ما یک تیم همیشه متحد هستیم.

*از وضعیت فوتبال ایران هم خبر داری؟
نه مثل شماها (باخنده) نمی‌توانم همیشه فوتبال ایران را دنبال کنم ولی سعی دارم برخی از اوقات نگاهی به وضعیت فوتبال در همه کشورها داشته باشم. من 28 ساله شده‌ام و قبل از فوتبالیست بودن، عاشق فوتبال هستم.

دیگر خبرها

  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!