Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران در این استان برای عموم مردم به معرض نمایش گذاشته شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر سه شنبه در شورای راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نرخ بالای بیکاری استان زیبنده مردم این استان نیست و مسئولان و تصمیم گیران در سطح ملی و استانی باید تدابیر بهتری برای کاهش چشمگیر نرخ بیکاری جهارمحال و بخیاری بیندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آینده روشنی برای کشور و چهارمحال و بختیاری ترسیم کرده است.
وی یادآور شد: با وجود تمامی کارشکنی هایی که در 40 سال گذشته از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، اما ملت ایران به موفقیت های بسیار مطلوبی دست یافته اند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کتاب مجموعه فعالیت ها و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران در این استان تهیه، با قبل از جمهوری اسلامی مقایسه و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.
وی گفت: نمایشگاهی گویا و شفاف از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرکز چهارمحال و بختیاری و مراکز شهرستان های 9 گانه استان برپا شود.
نکونام تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بسیار بالای فضای مجازی به منظور ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به عموم مردم مورد توجه مسئولان استان باشد.
وی افزود: عزت عمومی، خودباوری، گرایش های دینی و تقویت نگاه از خارج کشور به ایران جزو مهمترین دستاوردهای انقلاب فرهنگی اسلامی است که باید برای نسل جوان تبیین شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: کتاب مجموعه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران در استان و مقایسه آن با قبل تهیه و چاپ می شود.
الله کرم نصیری تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری پیش از بهمن 1357 تنها دو کارخانه تولید قند و تولید نخ پشمی (ریسندگی پشم) داشت و این در حالی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته امروزه این استان صنایع و واحدهای تولیدی بسیاری دارد.
وی یادآور شد: مسئولان چهارمحال و بختیاری به منظور کاهش نرخ بیکاری این استان در سال جاری سه هزار و 70 میلیارد ریال سهمیه تسهیلاتی از منابع ملی گرفته اند.
نصیری اظهار داشت: برای جذب این میزان تسهیلات برابر 5 هزار ریال طرح به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری معرفی شده که از این مبلغ تاکنون یکهزار و 260 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط در استان پرداخت شده است.
وی گفت: با تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان چهارمحال و بختیاری و براساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در تابستان سال جاری 13.9 درصد اعلام شد.
به گزارش ایرنا، ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
در این نشست تعدادی از مدیران کل و برخی فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری گزارشی از وضعیت مقایسه ای 40 سال گذشته با دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران در استان ارائه کردند.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهلمين سال انقلاب دستاوردها چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • رسانه بر انسجام افکار عمومی در یک جامعه تاثیر بالایی دارد