Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد این بند را در قرارداد انتقال قرضی فالکائو گنجانده بود. 

به گزارش وبسایت نود، فوتبال لیکس در ادامه فاش کردن اطلاعات محرمانه باشگاه ها و بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال، این بار مدعی شده است یونایتد برای پرداخت رقم افزونه قرارداد فالکائو، توافقی عجیب با موناکو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد و موناکو توافق کردند که برای انتقال قرضی یک ساله فالکائو، 6 میلیون یورو از باشگاه انگلیسی به باشگاه فرانسوی پرداخت شود و اگر یونایتد بتواند در فصل 2014-2015، سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، 4 میلیون یورو دیگر نیز از طرف یونایتد به حساب موناکو واریز شود. اما LFP مانع از آن شد که چنین بندی در قرارداد قرضی فالکائو قرار گیرد، در واقع منع قانونی برای وجود بندهای افزونه عملکردی وجود داشت.

در نتیجه یونایتد و موناکو با انعقاد دو قرارداد، سعی کردند به این شکل، قانون قبلی را دور بزنند. منچستریونایتد با قراردادی 6 میلیون یورویی، برای یک فصل فالکائو را قرض گرفت. سپس طی قرارداد دوم، مقرر شد منچستریونایتد در صورتی که در آن فصل سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، در تابستان 2015، 4.5 میلیون یورو به موناکو پرداخت می کند تا یک بازی دوستانه را با این تیم برگزار کند. در عین حال ذکر شد که اگر یونایتد از انجام این بازی صرف نظر کرد، باید 4 میلیون یورو به موناکو پرداخت کند.

در نهایت یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را با فن خال کسب کرد، اما با نظر جان آلکساندر یکی از سران یونایتد، بازی تابستان 2015 با موناکو لغو شد و در نتیجه یونایتد آن 4 میلیون یورو را پرداخت کرد.

این در حالی است که فالکائو در 29 بازی برای یونایتد، فقط 4 گل زد و دوران سختی در الدترافورد سپری کرد.

1878 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد موناکو یوفا رادامل فالکائو حاشیه فوتبال لیکس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس توخل با سران منچستریونایتد

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می‌رسد توماس توخل در پایان فصل جای اریک تن هاخ را در یونایتد بگیرد. تن هاخ هنوز نتوانسته انتظارات را در منچستریونایتد برآورده کند. شیاطین سرخ در رده هفتم جدول در لیگ برتر قرار دارند و شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارند. 

سران یونایتد که از نتایج این فصل راضی نیستند به دنبال جانشینی برای این مربی هستند و به همین خاطر مذاکراتشان را با توماس توخل شروع کردند.

به گزارش کیکر، توماس توخل سرمربی بایرن ممکن است پس از جدایی از مونیخ به دنبال پیوستن به منچستریونایتد باشد. بر اساس این گزارش، سرمربی ۵۰ ساله تماس‌های اولیه با مدیران یونایتد داشته است و گفته می‌شود در صورت توافق فصل بعد هدایت یونایتد را عهده دار خواهد شد.

جیمز رتکلیف، مالک یونایتد، از توخل درخواست کرده فعلا با تیمی مذاکره نکند و در پایان فصل جای تن هاخ را در تیم بگیرد.

در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به سختی از سد کاونتری‌سیتی گذشت و فینالیست شد.

به این ترتیب منچستریونایتد ۵ خرداد در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. این دو تیم فصل قبل هم در فینال بودند و سیتی توانست ۲ بر یک به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد