Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:14:38 GMT

نقش و مشارکت مردم برای توسعه کشور پررنگ تر شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۳۷۹

نقش و مشارکت مردم برای توسعه کشور پررنگ تر شود

سمنان- ایرنا- سرپرست استانداری سمنان گفت: نقش و مشارکت آحاد جامعه و تشکل های مردمی برای توسعه روزافزون کشور در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی پررنگ تر شود.

به گزارش ایرنا، سعید ناجی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سالن هلال شهر سمنان افزود: موفقیت های جمعیت هلال احمر این نکته مهم را برجسته می کند که مردم به صورت دواطلبانه در توسعه این جمعیت نقش آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: باید نقش سازمان های مردم نهاد در پیشبرد بسیاری از امور جاری کشور پررنگ شود، با تکیه بر فرهنگ غنی دین اسلام و حضور حداکثری اقشار مردم، اکنون هلال احمر در اوج موفقیت قرار دارد.
ناجی ادامه داد: بخش هایی که مردم می تواند برای توسعه کشور به یکدیگر کمک کنند باید تقویت شود و هلال احمر با اتخاذ راهبرد کمک به هم نوعان کانون انتشار و ترویج انسانیت است.
ناجی اضافه کرد: در هنگام بروز حادثه داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر بدون در نظر گرفتن قومیت، دین، جناح و مذهب برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند و این جمعیت با جانفشانی مورد تحسین همگان است.
سرپرست استانداری سمنان تصریح کرد: در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه جمعیت هلال احمر با تخصص و توانمندی خدمات بسیار ارزشمندی را به زلزله زدگان ارائه کرد.
به گزارش ایرنا، در این المپیاد منطقه ای ورزشی، یک هزار و 700 نفر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 6 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.
در این آیین علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و دیگر مسئولان ارشد استان سمنان حضور داشتند.
پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و شرکت در جشن اختتامیه المپیاد ورزشی و حضور در نشست شورای معاونین و هیات مدیره جمعیت هلال احمر طی 2 روز به استان سمنان سفر کرده است.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرپرست استانداري مشاركت مردم سازمان هاي مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: طبق نتایج نظرسنجی مرکز افکار سنجی جهاددانشگاهی استان سمنان، ولایت مداری و حمایت از نظام، مهمترین دلیل مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات اسفند بوده است.

سیدمحمدرضا هاشمی در گفت و گو با ایسنا ضمن تقدیر از فعالیت های تأثیرگذار مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان سمنان برای اجرای طرح نظرسنجی میزان مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: نتایج این نظرسنجی بعضا جالب و تأمل برانگیز است و میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند هم با اختلاف چند دهم درصد در این نظرسنجی برآورد شده بود و به همین دلیل می توان به سایر مصادیق این نظرسنجی نیز اعتماد کرد.

وی افزود: طبق داده های این نظرسنجی، مهمترین دلیل مردم استان سمنان برای شرکت در انتخابات پیروی از ولایت و حمایت از نظام اعلام شده است و این نشان دهنده ولایت مداری و پشتیبانی قوی مردم استان از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار سمنان ادامه داد: نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان سمنان در مقوله امنیت موجود در کشور نیز نشان دهنده رضایت کامل مردم استان است، نزدیک به ۸۳ درصد مردم استان سمنان امنیت موجود در کشور را رضایت بخش دانسته اند و این نشان می دهد مردم این استان از حیث امنیت موجود در کشور و استان سمنان خیالی آسوده دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: پاسخ مردم استان سمنان به این گزاره که در شرایط فعلی مهمترین مسئله کشور را چه می دانید؟ غالبا مسائل اقتصادی را در اولویت دانسته اند و وضعیت نامناسب اقتصادی از نظر مردم مهمترین مسئله اصلی کشور در شرایط فعلی است، این در حالی است که شیوع مسایل و آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، بزه کاری، همچنین اختلافات گروه های سیاسی و تنش بین ایران و آمریکا در رده های بعدی قرار دارند.

وی همچنین افزود: اغلب مردم استان سمنان در این نظرسنجی اعلام کرده بودند که اگر شرایط اقتصادی کشور بهتر شود ممکن است تا روز انتخابات جهت مشارکت در انتخابات تصمیم قطعی بگیرند و تعدادی نیز مهمترین دلیل عدم شرکت در انتخابات را نیز عدم تأثیرگذاری انتخابات در بهبود وضعیت کشور دانسته اند و بهبود وضعیت اقتصادی را در پرشور شدن انتخابات مهترین علت معرفی کردند.

استاندار سمنان گفت: در این نظرسنجی مردم استان مهمترین معیار برای رأی دادن به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را کارایی و عملکرد نامزدها اعلام کردند، این در حالی است که پاکدستی و مبارزه با فساد و جهت گیری های سیاسی و قومی و طایفه ای در رده های بعدی انتخاب مردم قرار دارد.

هاشمی همچنین از اقبال خوب مردم استان سمنان به رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز سمنان خبر داد و گفت: در نظرسنجی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان، نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان اعلام کردند که اخبار انتخابات را از صدا و سیما پیگیری می کنند، سایت های خبری و خبرگزاری های داخلی، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و اخباری که از دوستان و آشنایان می شنوند در رده های بعدی قرار دارند و رسانه های بیگانه از طریق ماهواره و... نیز در رده ی آخر اقبال و انتخاب مردم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درمان سرپایی ۴۷۹ نفر توسط نیرو‌های هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳
  • ۱۰ مصدوم در تصادف سراتو با پژو پارس
  • خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر مازندران به ۴۵ هزار نفر در سال ۱۴۰۲
  • هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای سیل احتمالی در این ۵ استان
  • ارسال کمک‌های غیرنقدی هلال‌احمر مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده‌باش ویژه هلال احمر برای سیل احتمالی در ۵ استان/ هشدارهایی که باید جدی گرفته شود
  • کمک‌های غیرنقدی هلال احمر قزوین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ هزار نفر روز امدادگر به زائران نوروزی خراسان رضوی خدمت می‌کنند
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • سرپرست جدید نمایندگی جمعیت هلال‌‍احمر بادرود معرفی شد