Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@14:14:17 GMT

واژگونی تانکر حامل تینر فوری در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۴۷۵

مهدی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: واژگونی یک تانکر حامل مواد نفتی در کیلومتر پنج محور قدیم ساوه به تهران در مقابل ایستگاه هواشناسی منجر به مصدومیت راننده تانکر شد.

وی ادامه داد: با واژگونی این تانکر بلافاصله عوامل امدادی و آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از انتقال مصدوم این سانحه عملیات ایمن سازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار ساوه از حضور به موقع عوامل امدادی، آتش نشانی، راهداری، شرکت نفت و نیروی انتظامی در محل وقوع حادثه خبر داد و ضمن اعلام آماده باش برای پیشگیری از وقوع انفجار احتمالی، گفت: عوامل انتظامی در پی بازجویی هایی که از راننده تریلی بعمل آوردند مشخص شد که نوع سوخت تینر فوری بوده است در حالیکه قبلا اذعان شده بود که نوع سوخت بنزین است.

وی از آغاز مقدمات تخلیه محتویات این تانکر سوختی واژگون شده خبر داد و گفت: بخشی از مواد نفتی در مجاورت جاده سرازیر شده است و از قسمتی از تانکر به دلیل اصابت ضربه شدید مواد نفتی نشت می کند.

الیاسی افزود: کار ایمن سازی نقاطی که با مواد نفتی جاری شده از تانکر پوشانده شده است با آب و گل و نیز کف و فوم خنثی سازی شده است و کار ایمن سازی همچنان با حضور عوامل مربوطه ادامه دارد.

وی افزود: برای تخلیه موادنفتی حامل تانکر نیز باید از طریق کف کش ایمن استفاده کرد تا موجب بروز اشتعال نشود.

معاون فرماندار گفت: تردد در این محور بدون هیچ مشکلی در جریان است و تا تخلیه کامل محتویات تانکر تمامی عوامل امدادی، راهداری، انتظامی و آتش نشانی در آماده باش کامل هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش وزارت نفت و همکاری مطلوب برقرارشده با شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با محور تولید بار اول بومی‌سازی شد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه تولید بار اول حلقه مفقوده حوزه تولید ما در قسمت‌های مختلف صنعت در کشور است، اظهار کرد: حمایت از بار اولی‌ها در بحث بومی‌سازی، حمایت از تولید داخل و صرفه‌جویی ارزی بسیار مؤثر است و حتی می‌توانیم در حوزه صادرات خدمات فنی و فناوری که مورد نیاز صنایع است، پیشگام باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون همکاری خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت نفت برقرار است و بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با همین محوریت تولید بار اول، بومی‌سازی شده است. در حوزه پالایشگاهی و رقیق‌سازی نفت و تولید از مخازن نفتی شرکت‌های خوبی آمده‌اند و قراردادهای خوبی هم امضا شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با بومی‌سازی و تولید بار اول تجهیزات پالایشگاهی توانستیم در زمینه پالایشگاه‌داری فراسرزمینی ورود کنیم که جای قدردانی دارد.

دیگر خبرها

  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان
  • بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان