Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:21:21 GMT

رایزنی‌های جابری انصاری درباره سوریه در سوئیس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۴۸۴

رایزنی‌های جابری انصاری درباره سوریه در سوئیس

حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه، که از عصر دوشنبه ۲۷ آبان ماه ۹۷ در سوئیس حضور دارد، دیروز و امروز در دیدار‌هایی جداگانه با استفان دیمیستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، و برخی از شخصیت‌های معارض سوری ملاقات و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار ها، پیرامون حل مشکلات فراروی تاسیس و شروع به کار کمیته قانون اساسی سوریه و برنامه‌های دور جدید نشست بین المللی صلح سوریه که قرار است، روز‌های پایانی هفته آتی در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شود، رایزنی و تبادل نظر شد.

جابری انصاری هفته گذشته نیز در دیدار از دمشق با بشار اسد رئیس جمهور، ولید معلم وزیر خارجه و برخی دیگر از مقامات سیاسی و امنیتی سوریه در خصوص آخرین تحولات سوریه و مسائل مرتبط با کمیته قانون اساسی این کشور دیدار و گفتگو کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جابری انصاری سوریه سوئیس مذاکره کننده ارشد ایران سازمان ملل معارضان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، دیوید کامرون صبح امروز به اسرائیل رفت و قرار است با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، وزیر امور خارجه انگلیس قرار است در این دیدار، علاوه بر دعوت به خویشتنداری، از اسرائیل بخواهد تا بر سر امدادرسانی به مردم غزه، مشکل ایجاد نکند.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نیز دیروز اعلام کرد با نتانیاهو گفتگو و حمایت انگلیس از اسرائیل را بار دیگر اعلام کرده است. وی در این گفتگو همچنین خطر‌های افزایش تنش، در پی حمله ایران به اسرائیل را گوشزد کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • رایزنی السیسی با مقام روس