Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:07:34 GMT

خبر بد برای PSG؛ نیمار مصدوم شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۵۷۰

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیم ملی برزیل مقابل کامرون، در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که بخش زیادی از نیم فصل دوم فصل قبل را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود و به سختی به جام جهانی رسید، در این فصل نمایش های خوبی برای پاریسی ها ارائه داد و در دیدار قبلی برزیل برابر اروگوئه هم عملکرد قابل قبولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دیدار امشب سلسائو برابر کامرون، در حالی که تنها دقایقی از بازی سپری شده بود، از ناحیه کشاله ران پای راست دچار آسیب دیدگی شد و علی رغم تلاش کادر پزشکی برزیل، بعد از بازگشت به زمین، بلافاصله دوباره از همان ناحیه مصدوم شد و جای خود را ریچارلیسون، ستاره اورتون داد.

هنوز مشخص نیست که میزان مصدومیت او چقدر است اما احتمالا حداقل برای یکی دو هفته نمی تواند در میادین حضور پیدا کند.

 

برزیل تیم ملی برزیل نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل تیم ملی برزیل نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان

ترکیب ۱۱ نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با پیکان مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 18:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت که بر این اساس ترکیب 11 نفره سرخپوشان به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف،‌ مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو ستاره کلیدی سیتی به رئال می‌رسند
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان اعلام شد
  • خواهر نیمار دست از سر فوتبالیست‌ها برنمی‌دارد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان
  • توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • نیمار چه زمانی به بهبودی می رسد؟
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت