Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام لطفیان, توجه به سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص) را عامل اصلی مودت و وحدت مسلمین و فرصتی مناسب برای همدلی و تقویت برادری شیعه و اهل تسنن دانست. به مناسبت آغاز هفته وحدت  و میلاد پیامبر اکرم (ص) مراسمی در مدرسه عرفانی آق قلا در استان گلستان برگزار شد. .حجت الاسلام  لطفیان,مدیریت شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ،ضمن تبریک این مناسبت و تقدیر و تشکر از میزبانی آخوند رهبر مسئول مدرسه عرفانی آق قلا ، توجه به سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص) را عامل اصلی مودت و وحدت مسلمین دانست ,ایشان این مراسم های  جشن را در هفته وحدت فرصتی مناسب برای همدلی و تقویت برادری شیعه و سنی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم باشکوه آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبدکاووس و علما و روحانیون و مسئولان شهرستان آق قلا و استان حضور داشتند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هفته وحدت خبرگزاری میزان اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام  "اسماعیل دانش" دکترای فلسفه و کلام اسلامی از افغانستان در نشست تخصصی " فلسطین، قطب نمای وحدت اسلامی" که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک رمضان اظهار داشت:قرآن کریم اختلاف و تفرقه را عامل ضعف مسلمانان و از بین رفتن شوکت آنها می‌داند و تفرقه را از عذاب الهی می‌شمارد. 

وی ادامه داد: همه مسلمانان یک امت اند و جمهوری اسلامی ایران سیاست کلی خود را بر پایه اتحاد ملتهای مسلمان قرار داده است.

حجت الاسلام دانش خاطرنشان کرد: جهان اسلام دارای ظرفیتهای اقتصادی و فرهنگی و.. زیادی است که اگر مسلمانان اختلافات خود کنار بگذارند و حدود و ثغور خود را حفظ کنند، دیگر کسی بر آنها طمع نمی‌کنند. 

وی افزود: به قول مقام معظم رهبری، تاسیس بانک توسعه اسلامی از سوی مسلمانان می تواند، راهکاری برای وحدت باشد؛ ایجاد شرکت‌های چند ملیتی نیز راهکاری دیگر برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است.

استاد فلسفه اسلامی با بیان اینکه امروز فلسطین مورد ظلم قرار گرفته و بقیه مسلمانان از این قضیه رنجور هستند، تصریح کرد: گفت‌ و‌گوی عالمانه و تکیه بر مشترکات مذهبی و دینی  و دوری از افراط‌گرایی نیز می‌تواند، راهی برای وحدت و نجات قدس و فلسطین باشد. 

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جامعه نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است
  • عامل سعادت انسان تفکر در زندگی معنوی است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • رمضان ماه تحکیم وحدت مسلمین است/ روزه؛ نمود عینی و عملی وحدت
  • "وحدت مسلمین "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • "وحدت "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» برگزار می‌شود