Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:29:26 GMT

جشن وحدت در مسجد اهل سنت بجنورد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۰۲

جشن وحدت در مسجد اهل سنت بجنورد برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این جشن که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان شمالی برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و نیز شماری از روحانیان و مسئولان این استان شرکت کردند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این مراسم در سخنانی گفت: یکی از اهداف دشمن، ایجاد تفرقه بین ملل مسلمان است و متاسفانه بعضا در این مسیر به اهداف خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: ایجاد تفرقه، یکی از نقشه های دشمن است و رمز عبور از این مشکلات پیروی از ولایت و حرکت حول محور ولایت است.
وی افزود: برخی افراد، شعار وحدت سر می‌دهند اما در عمل، بر طبل اختلاف می کوبند و اینان همان کسانی هستند که ولایت را قبول ندارند.
حجت الاسلام جعفری گفت: وجود وحدت میان شیعه و اهل تسنن در ایران، سبب ناامیدی دشمن از رخنه کردن در صفوف آنان شده است.
وی با اشاره به شمار بالای شهیدان روحانی اهل تسنن افزود: این خود گواهی بر آن است که برادران اهل سنت نیز گوش به فرمان حضرت امام (ره) بوده و ولایت را محور وحدت و اسلام می‌دانستند.
وی با تاکید بر اینکه شیطان همواره تلاش داشته تا انسان را منحرف کرده و میان انسان ها اختلاف ایجاد کند، گفت: شیاطین امروز، آمریکا و اسرائیل هستند و یکی از بزرگترین نقشه های دشمن از اول انقلاب، ایجاد اختلاف مذهبی بوده است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در این میان، هرجا جامعه اسلامی مماشات داشته، متحمل شکست شده و امام(ره) در این باره متذکر شده و رهبری نیز بارها فرموده اند که باید مواظب شرارت‌ ها و اختلاف افکنی ها باشیم.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی حضرت امام شیعه مسجد نماینده ولی فقیه آمریکا 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد به کار خود پایان داد

ایسنا/خراسان شمالی پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با تقدیر از مسئولان ۳۲ غرفه‌ بسته شد.

صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سرشته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و رضایی دبیر اجرایی نمایشگاه با حضور در تمام غرفه‌ها و اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی، از فعالیت مسئولان غرفه‌ها تجلیل کردند.

در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی که با شعار «میخوانمت» از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان دایر بود، ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه، ۱۷ ناشر از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری و همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس‌های اسلامی و ایرانی اختصاص داشت.

برپایی کرسی‌های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی و ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سؤالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح پست خدمات سفر‌های نوروزی در پارک باباامان بجنورد
  • چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد به کار خود پایان داد
  • استفاده ۲ پروژه راهسازی خراسان شمالی از ظرفیت ماده ۵۶
  • محور بجنورد ـ سنخواست با اعطای تسهیلات دولتی ساخته می‌شود
  • وقوع حادثه دلخراش با ۲ فوتی در بجنورد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در بجنورد
  • ۲ کشته براثر برخورد کامیونت با تریلی در بجنورد
  • اعزام ۷۲۰۰ نفر از خراسان شمالی به راهیان نور
  • برپایی خیابان غذا در بجنورد در تعطیلات نوروز
  • برپایی خیابان غذا در بجنورد در تعطیلات عید نوروز