Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:29:18 GMT

دیدار مسؤولین سپاه مهدیشهر با امام جمعه+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۰۵

دیدار مسؤولین سپاه مهدیشهر با امام جمعه+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه و نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر با امام جمعه مهدیشهر دیدار کردند.
سرهنگ دوم پاسدار حسن ذوالفقاری فرماندهی بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در دیدار با حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر به بیان گزارش ویژه برنامه های هفته بسیج پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در تشریح برنامه ها بیان داشت:در ویژه برنامه های هفته بسیج تاکید بر خدمات رسانی به بیشتر مردم با توجه به مشکلات اقتصادی با رویکرد محرومیت زدائی و ایجاد رضایت در اذهان مردم است.
سرهنگ ذوالفقاری افزود:نهضت خدمات رسانی به مردم یک نهضت سنگین است و به فرموده رهبری نوعی مبارزه با آمریکا است.
حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر در این جلسه در اشاره به شیوه کار و برنامه های بسیج بیان داشت:خداوند مدالی چون اخلاق عظیم را به پیامبر اعطا کرد که مکارم محاسن اخلاق پیامبر سه چیز است که اخلاق عظیم بالاترین آن است و فرقش این است که نفس انسان زیر بار مکارم اخلاق نمی رود و مردم در مکارم اخلاق انسان را تشویق نمی کنند.
امام جمعه مهدیشهر در هجی کردن کلمه بسیج بیان داشت: بسیجی در حرف اولش که با «ب» شروع شده بصیرت سیاسی ، اخلاقی و معنوی دارد و دشمن از بصیرت و آگاهی میترسد،دشمن از مرگ بر آمریکا گفتن ما نمیترسد ،«س» بسیج به معنی سازماندهی جوانان و داشتن برنامه برای همه سنین جامعه است، «ی»یعنی یاریگری بسیج به مظلومین و محرومین و یاری کننده دینش و اهل بیت(ع) در تمام عرصه داشته باشد، «ج»یعنی جهاد با نفس کردن که بسیار مهم است و جهاد و پیکار بر علیه دشمن.
حجت الاسلام بارانی بیان داشت: بسیج میوه ای پر بار و برکت در طول ۴۰ ساله انقلاب است،خدا را شاکریم که در این عرصه زندگی میکنیم و توفیق خدمت به محرومین و مظلومین در جامعه را داریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 
اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.
وی  با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.
او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.
سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم.
در پایان این مراسم سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.
او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • انتقام سپاه از اسرائیل دل مردم را شاد کرد
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز