Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@13:54:40 GMT

مستر تیستر با پاستاریونی به سینما می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۱۸

به گزارش پارس نیوز، 

حمید سپیدنام که در فضای مجازی معروف به مستر تیستر است،به زودی با فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق به سینماها می آید.

پوستر فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری در آستانه اکران رونمایی شد.

نکته جالب در خصوص این فیلم، انتخاب یکی از بازیگران اصلی آن از طریق فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سپیدنام که با حضور در رستوران ها و با معرفی غذا در اینستاگرام شناخته شده است و نام او در فضای مجازی معروف به مستر تیستر است،برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرده است.

گفتنی است در چند روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر انتخاب برخی بازیگران فیلم های در حال ساخت از فضای مجازی منتشر شده بود که واکنش ها و نظرات مختلفی رابه همراه داشت.

سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، محمد شاکری، سامیار محمدی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی و گوهر خیر اندیش و کمند امیرسلیمانی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پاستاریونی» در سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان در هر چهار رشته کاندید بود که موفق به کسب پروانه زرین بهترین فیلم هیئت داوران و بهترین داوران کودک و نوجوان شد.

اکران «پاستاریونی» به زودی در سراسر کشور آغاز می‌شود و پخش آن را موسسه بهمن سبز بر عهده دارد.

دیگر عوامل «پاستاریونی» عبارتند از: فیلمنامه: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و‌ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: محمدکیان ارثی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مجری طرح: روح اله مهاجری.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فضای مجازی فیلم سینمایی رستوران ها بازی جشنواره بین المللی کودک و نوجوان بهاره رهنما جشنواره بین المللی سینمای ایران کودک و نوجوان کودکان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • (ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟