Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شارون تیت زمانی زمانی که ۲۶ ساله بوده و هشت و نیم ماهه باردار بود به همراه سه نفر از دوستانش که در منزل او حضور داشتند به قتل رسید. لباس عروسی این بازیگر در حراج لس آنجلس فروخته شد که جزئیاتی درباره ان را در اینجا می‌توانید بخوانید.

شارون تیت بازیگر Actor آمریکایی بود. تیت پس از نقش آفرینی در فیلم قاتلان بی‌باک خون آشام با رومن پولانسکی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارون تیت زمانی زمانی که ۲۶ ساله بوده و هشت و نیم ماهه باردار بود به همراه سه نفر از دوستانش که در منزل او حضور داشتند به قتل Murder رسید. لباس عروسی این بازیگر در حراج لس آنجلس فروخته شد که جزئیاتی درباره ان را در اینجا می‌توانید بخوانید.

لباس عروسی ابریشمی عاج فیلی رنگ شارون تیت همسر به قتل رسیده رومن پولانسکی که در مراسم ازدواج در لندن آن را پوشیده بود، روز شنبه ۱۷ نوامبر در حراجی در لس آنجلس ۵۶ هزار دلار فروخته شد.

شارون تیت ستاره سینما Cinema در دهه ۶۰ میلادی بود که با فیلم کالت “دره عروسک ها” (۱۹۶۷) خیلی زود مشهور شد.

شارون تیت و رومن پولانسکی کارگردان پرآوازه لهستانی در ۲۰ ژانویه ۱۹۶۸ در دفتر ثبت ازدواج چلسی شهر لندن ازدواج کردند.

در جشن ازدواج آنها، افراد مشهوری، چون مایکل کین، کندیس برگن، جوان کالینز و جولیت مالیز حضور داشتند. با این حال این ازدواج ۱۸ ماه بعد با مرگ تراژیک شارون تیت پایان تلخی داشت.

شارون تیت ۲۶ ساله در حالی که باردار بود و انتظار نخستین فرزندش را می‌کشی د. به همراه پنج تن از دوستانش در بورلی هیلز به طرز فجیعی توسط گروه چارلز منسون در ۹ آگوست ۱۹۶۹ به قتل رسید. این اتفاق دستمایه فیلم آینده کوئنتین تارانتینو با نام “روزی روزگاری در هالیوود” شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس این مرد در رشت سگ ها را اعدام می کرد/ حکم او صادر شد + فیلم دردناک کودک ۲۰ ماهه زاهدانی در سطل آب غرق شد!+ تصویر زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس جوانی به خاطر ارتباط با یک زن نامزد کرجی اش را کشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor فیلم منزل قتل Murder سینما Cinema اخبار حوادث قتل لباس حراج عروسی بازیگر معروف عکس فیلم ازدواج پاکستان مرد دانشجو دختر تصاویر ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ،سرهنگ رمضان گوروئی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به یک نفر پس از درمان مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی فرد تیراندازی و برگزاری مراسم دستگیری و در حین توقیف سلاح مورد استفاده، تالار عروسی مهر و موم شد.

فرماندهی مدیریت شهرستان ایذه بیان کرد: پلیس با کسانی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند جان جان را به خطر می‌اندازد و قاطعیت می‌شود.

کد خبر 839998 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان خوزستان

دیگر خبرها

  • آیین‌های نوروز در این شهر ۲۵۰۰ ساله
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد درزاوه با کمک بازیگر سینما
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • ۱۱۰ هزار و ۵۲۴ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شد
  • جزئیات حراج امروز سکه طلا در مرکز مبادله
  • ساز مخالف ربع سکه طلا
  • جلسه نهم حراج سکه طلا، ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود