Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  وحید ارم آبادی، رئیس منطقه سه کمیته امداد شهرستان کرمانشاه گفت: مردم نیکوکار و نوع دوست کرمانشاه برای کمک به نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد یک میلیارد و ۲۸ میلیون تومان کمک پرداختند.

به گفته ارم آبادی این کمک ها شامل کمک های نقدی و غیر نقدی، مشارکت های مردمی و مراکز نیکوکاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کمیته امداد با جمع آوری این کمک های مردمی درصدد کاهش فقر و محرومیت زدایی از نیازمندان جامعه است.

رئیس منطقه سه کمیته امداد شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵۲ میلیون تومان از مجموع این کمک ها از محل فطره عام و مابقی مربوط به درآمد شبکه نیکوکاری بوده است.

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی

رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل ضمن اشاره به حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی، گفت: تیم واکنش سریع تشکیل شد. - اخبار استانها -

محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن اشاره به گازگرفتگی 10 نفر از شهروندان شهر نوش‌آباد توسط شغال، اظهار داشت: شب گذشته 10 نفر از همشهریان شهر نوش‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل، توسط شغال مشکوک به هاری دچار گزش شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای افرادی که مورد حمله شغال قرار گرفتند، انجام شد، افزود: موارد مراجعه کننده به شهرستان آران و بیدگل و کاشان در ساعت اولیه مراجعه و طول شب تحت درمان پیشگیری از هاری قرار گرفتند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به تشکیل تیم واکنش سریع واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت از ساعت 20 و اعزام به شهر نوش‌آباد، بیان کرد: جلسه اضطراری با همکاری شبکه بهداشت، شهرداری نوش‌آباد، شهرداری آران و بیدگل، حوزه مقاومت بسیج نوش‌آباد و محیط زیست برگزار شد و اقدامات لازم جهت اتلاف حیوان مشکوک برنامه‌ریزی شد.

قمصری با بیان اینکه دفن حیوان مشکوک طبق پروتکل بهداشتی انجام شد، گفت: با همکاری ادارات فوق و داوطلبان مردمی تا ساعت چهار بامداد روز یکشنبه 27 اسفندماه، در این منطقه گشت‌زنی و نظارت صورت گرفت.

ماجرای حمله شغال به 9 شهروند آران و بیدگلی چه بود؟

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل، تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و درمان موارد مشابه بوده و همشهریان عزیز می‌توانند با شماره تماس 55706806 موارد مد نظر خود را از این طریق گزارش کنند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • خرید شب عید کرمانشاهیان حجم ترافیک شهری را تا ۳ برابر افزایش داد
  • زوج‌های لارستانی راهی خانه بخت شدند
  • حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی
  • پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی
  • توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد
  • طرح اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در دستور کار کمیته امداد سیستان و بلوچستان
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی
  • اهدا ١۶ سری جهیزیه به نوعروسان زاهدشهری