Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@06:44:22 GMT

مجری «دستپخت»: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۳۲

به گزارش خبرآنلاین، از یکی دو روز پیش ویدئویی از برنامه تلویزیونی «دستپخت» در فضای مجازی پخش شد، ویدئویی که کارشناسان آشپزی برنامه به دلیل بد بودن دستپخت شرکت‌کننده با لحنی تند با او صحبت می‌کنند و انتقاد از او عملا توهین به شخصیت او منجر می‌شود.

اهم اظهارات تهیه‌کننده و مجری «دسپخت»:

* «آن چیزی که این روز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک دقیقه از ۲۵۰۰ دقیقه از یک برنامه پربیننده و محبوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه همین یک دقیقه برنامه را اصطلاحا پیراهن عثمان کنند و فحاشی و بی‌تربیتی کنند به نظر من اصلا روش درستی نیست.

* موضوعی که تلقی مردم از توهین به این خانم است از نظر ما نه اینکه بگوییم این لحن خوب است، نه اینکه بگوییم تاییدش می‌کنیم، اینطور نیست، اما یک مقدار، چون مردم جزئی از کل را می‌بینند و برخی موارد نادیده گرفته شده است، واکنش‌هایشان متفاوت است.»

* «ما ایرانی‌ها یک عادتی داریم، در روی همدیگر با هم خوش و بش و تعریف و تمجید می‌کنیم، اما پشت سر هم بد هم را می‌گوییم. چرا تمرین نکنیم که روبروی هم نکات بد را به هم یادآوری کنیم. ما صداقت را در برنامه ترویج می‌کنیم که اتفاقا یک فرهنگ ایرانی و اسلامی است.»

* «ما تلاش می‌کنیم این لحن را دیگر در برنامه نداشته باشیم. روش‌مان را تغییر نمی‌دهیم، اما با این لحن ادامه نمی‌دهیم و حتما آن را مودب‌تر می‌کنیم تا نه به رسانه توهین شود، نه تلویزیون و نه به هر کدام از هموطنان و عزیزان شرکت‌کننده در برنامه.»

* «خدشه را باید تعریف کرد، همین خانم شرکت‌کننده الان در این مجموعه آموزش می‌بینند و کار می‌کنند، از اساتید یاد می‌گیرند؛ کاری که باید برای آن ۳۰-۴۰ میلیون هزینه کند. البته ما نمی‌گوییم، چون پول نمی‌گیریم هر چیزی که دلمان می‌خواهد را می‌توانیم بگوییم، اینطور نیست، ولی معتقدم خدشه این نیست.

* وقتی من مجری یا کارشناس مدام جوانب احتیاط را رعایت می‌کنم، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. ما نمی‌خواهیم بگوییم پیشرفت با بد لحنی باشد و مخالف این هستیم، در برنامه چهارشنبه این هفته هم حتما از مردم عذرخواهی خواهیم کرد.

* اینقدر برنامه ما محبوب هست که من عذرخواهی کنم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است ما این بچه‌ها را به صورت رایگان در این برنامه تربیت می‌کنیم و آموزش آشپزی به آن‌ها می‌دهیم تا آشپز‌های متخصصی شوند. تلاش ما در برنامه این است که آشپزی جدی گرفته شود.»

* «البته امیدوارم هیچ کدام از این حرف‌ها حمل بر این نشود که ما بگوییم آن لحن خوب است، آن لحن بد بود و تکلیف‌مان را با آن روشن کردیم و قرار بر عذرخواهی هم شد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بهار جان» با سه مجری، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد

ویژه برنامه «بهار جان» که به مناسبت تحویل سال از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن و به تهیه کنندگی حسین امانی مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

این ویژه برنامه عیدانه از یکشنبه ۲۷ فروردین ماه تا چهارشنبه اول فروردین ماه پخش خواهد شد. این برنامه در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۴۵ دقیقه بامداد و سه شنبه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز خواهد داشت. همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین های معروف، یکی از بخش های این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب «بهار جان» پخش می شود.

دعوت از گروه های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم های دیگر این ویژه برنامه است که در هر قسمت قرار گرفته است. این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود آیتم میدانی و گزارش مردمی نیز با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است.

ویژه برنامه زنده«بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب های پایانی سال و به مناسبت تحویل سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تذکر نوبخت به ابراهیم رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی از مردم نرسیده است؟
  • (ویدئو) شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی گازوئیل!
  • ببینید | شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی شیر مادر و گازوئیل!
  • ببینید/پاسخ مجری «زندگی پس از زندگی» به شبهات پیرامون برنامه
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند | ماجرای فایل صوتی درز کرده از مهمانی؛ ظریف چه گفته بود؟
  • (ویدیو) مجری جنجالی، برنامه نوروزی را تبدیل به باشگاه کشتی کرد!
  • «بهار جان» با سه مجری، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد