Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:48:36 GMT

استقبال نتانیاهو از انتصاب آویو کوچاوی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۴۰

استقبال نتانیاهو از انتصاب آویو کوچاوی

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با وجود تنش با وزیر جنگ قبلی خود، از انتصاب فرد معرفی شده برای سمت رئیس ستاد مشترک این رژیم استقبال کرد.

به نوشته وبگاه «آی _۲۴» کمیته موسوم به «گلدبرگ» سه‌شنبه شب انتصاب سرلشکر «آویو کوچاوی» به سمت رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل را تائید کرد.

کوچاوی فرد مورد نظر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آویگدور لیبرمن، کوچاوی را مناسب‌ترین پرسنل نظامی و با تجربیاتی بالا برای پذیرفتن این سمت مهم برشمرده بود.

آویو کوچاوی فرمانده مقر نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی و نیز رئیس رکن اطلاعات نظامی در سال ۲۰۱۴ طی حمله علیه نیرو‌های مقاومت حماس بود.

با وجود گزارش‌ها مبنی بر مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با گزینه پیشنهادی لیبرمن، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز سه شنبه شب از انتصاب کوچاوی استقبال کرد. این در حالی است که نتانیاهو در روز‌های اخیر با بحران فروپاشی احتمالی کابینه ائتلافی خود رو به رو شد.

کوچاوی قرار است در سال ۲۰۱۹ جایگزین سرلشکر «گادی ایزنکوت» شود. اینزکوت نزدیک به چهار سال است که این سمت را در اختیار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی کابینه نتانیاهو رژیم اشغالگر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت

به گزارش همشهری آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی بار دیگر از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «حافظه ما کوتاه نبوده و به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و چه کسی به تامین مالی آن پرداخته و چه کسی نخست وزیر اسرائیل در روز ۷ اکتبر بوده است».

این در حالی است که امروز «اسحاق بریک» ژنرال ارشد و ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست تمام عیار این رژیم در برابر مقاومت فلسطین، اذعان کرد که «اگر نتوانیم گروگانها را زنده آزاد کنیم، این جنگ در افکار عمومی، به عنوان بدترین شکست ثبت خواهد شد».

بریک با انتشار یادداشتی در روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت: «برای مدت زمان طولانی نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم. رخدادهای غزه و حزب الله لبنان به زودی گریبان ما را خواهد گرفت و حقیقت با تمامی ابعاد پنهانش، برملا خواهد شد».

وی با بیان اینکه «جبهه داخلی اسرائیل، به هیچ عنوان، آماده جنگ منطقه‌ای نیست»، تأکید کرد: «این جنگ، هزاران بار سخت‌تر و خطرناکتر از جنگ در نوار غزه است. هر روز سربازان ما [در غزه]، به خاطر تله‌های انفجار و منازل بمب‌گذاری شده، کشته و زخمی می‌شوند».

کد خبر 839875 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • حمله شدید نتانیاهو به بایدن
  • لاپید خطاب به نتانیاهو: می‌دانیم که در جنگ شکست خواهید خورد
  • نتانیاهو: پیش از آنکه به اهداف خود برسیم، جنگ متوقف نخواهد شد
  • درخواست رژیم صهیونیستی برای امضای توافق تبادل اسرا با حماس
  • بلژیک: تل‌آویو نباید از گرسنگی به‌مثابه سلاح جنگی استفاده کند
  • تل‌آویو : در صورت شکست مذاکرات درباره تبادل اسرا، به رفح حمله می‌کنیم
  • تل‌آویو: در صورت شکست مذاکرات درباره تبادل اسرا، به رفح حمله می‌کنیم
  • کاروان نتانیاهو در محاصره شهرک‌نشینان معترض