Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه خوزستان از اولویت قراردادن حمایت از مخترعان حوزه نفت و حفاری در برنامه‌های سازمان بسیج علمی خوزستان خبر داد. سرهنگ عبدالله بابااحمدیان، مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو در اهواز، اظهار داشت: بسیج علمی به دستور رهبری در سال ۷۸ و با توجه به اهمیت بحث علمی پژوهشی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیج علمی زیر نظر سپاه حضرت ولیعصر (عج) قرار دارد و بسیج اقشار دانشجویی، دانش آموزی و اساتید را دربر می‌گیرد.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه خوزستان بیان کرد: با توجه به هفته بسیج در هفته آتی مراسم غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور و نشست تخصصی با نخبه‌های بسیجی استان را داریم.

وی با اشاره به اهمیت ورود متعهدان متخصص در عرصه اجتماع عنوان کرد: اگر توجه کنیم اکثر دیدار‌های ۱۰ سال اخیر مقام معظم رهبری با نخبگان بوده و بر امر نخبه پروری تاکید ویژه‌ای دارند.

بابا احمدیان افزود: وظیفه ما حمایت معنوی و مادی با هزینه‌های ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریالی بلاعوض است چرا که معتقدیم جامعه ما به نخبه متعهد نیاز دارد و این فرمایش رهبری را به یک فرجام نیک برسانیم.

وی تاکید کرد: هر استان براساس اولویت بندی که خود او به سازمان بسیج علمی_پژوهشی کشور حمایت از یکسری نخبه‌های خاص را در الویت قرار می‌دهد. سازمان بسیج علمی_پژوهشی استان خوزستان نیز حمایت از نخبگان و مخترعان حوزه حفاری و نفت را با توجه به نیاز و پتانسیل استان در الویت قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمایت از مخترعان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد

جزییات دوره دکتری تخصصی حکمرانی با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در چهار رشته تخصصی اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق آزمون کتبی و مصاحبه علمی (سنجش عملی و ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی) در چهار رشته؛ دکتری تخصصی حکمرانی اجتماعی، دکتری تخصصی حکمرانی فرهنگی، دکتری تخصصی حکمرانی اقتصادی دکتری تخصصی حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می‌ پذیرد.

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق آزمون کتبی و مصاحبه علمی (سنجش عملی و ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی) در چهار رشته؛ دکتری تخصصی حکمرانی اجتماعی، دکتری تخصصی حکمرانی فرهنگی، دکتری تخصصی حکمرانی اقتصادی، دکتری تخصصی حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) به شیوه آموزشی - پژوهشی با ظرفیت پذیرش مشخص دانشجو می‌پذیرد.

ظرفیت پذیرش در رشته حکمرانی اجتماعی ۷ نفر (زن و مرد)، رشته حکمرانی فرهنگی ۷ نفر (زن و مرد)، رشته حکمرانی اقتصادی ۷ نفر (زن و مرد) و رشته حکمرانی تربیتی ۷ نفر (زن و مرد) اعلام شده است.

دوره دکتری تخصصی حکمرانی در گرایش‌های تخصصی از تلفیق دو میان‌رشته حکمرانی و قلمروهای علمی تخصصی شکل می‌گیرد و در راستای نگاهی نو و کارآمد به مسائل و موضوعات حکمرانی در این قلمروهای علمی به کار گرفته می‌شود. این رشته علمی، مساله محور، کل نگر، ارزش مدار و چند کارکردی است که با استفاده از دستاوردهای علوم مختلف به صورت بندی، تحلیل و توسعه مبانی و توسعه دانش حکمرانی در قلمروهای تخصصی برای تقویت و توسعه نظام حکمرانی اجتماعی کشور در این قلمروها را دنبال می‌کند.

این سازوکار ناظر به حکمرانی تخصصی در معنای عام خود می‌باشد که عرصه‌های خرد هر یک از قلمروها را دربر می‌گیرد.

‌انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از پایان نامه‌های حوزه ارتباطات در دستور کار معاونت علمی
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران با توجه به رویکرد‌های برنامه هفتم توسعه تدوین و نهایی شد
  • باتجربه‌ترین گلر لیگ، قرمزها را متحد کرد (عکس)
  •  حمایت قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی و المپیادی
  • تلاش می‌کنیم چهره مشهد را به چهره‌ای قدسی تبدیل کنیم
  • فراخوان «برنامه حمایت از حرکت در مرز دانش ریاضی» منتشر شد
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند