Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیپور با زدن یک گل دیگر می تواند به رکورد گلزنی علی دایی و کریم باقری در پرسپولیس برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی علیپور که حالا در بین ۱۰ گلزن برتر تاریخ پرسپولیس قرار دارد، در بازی برابر پیکان موفق شد ۴۲ گل خود را برای این تیم به ثمر برساند. او که اکنون در رده نهم برترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار دارد، تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی کریم باقری و علی دایی قرار دارد که هر کدام موفق شدند ۴۳ گل برای سرخپوشان به ثمر برساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین گلزن تاریخ پرسپولیس فرشاد پیوس است که ۱۵۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده و با اختلاف در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار دارد. علی پروین و صفر ایرانپاک در رده های دوم و سوم قرار دارند.

فهرست برترین گلزنان تاریخ پرسپولیس به شرح زیر است:

  رده بازیکن تعداد گل ۱ فرشاد پیوس ۱۵۳ گل ۲ علی پروین ۹۵ گل ۳ صفر ایرانپاک ۷۴ گل ۴ حسین کلانی ۷۱ گل ۵ ناصر محمدخانی ۵۹ گل ۶ مهدی طارمی ۵۵ گل ۷ کریم باقری ۴۳ گل ۷ علی دایی ۴۳ گل  ۹ علی علیپور ۴۲ گل ۱۰ مجتبی محرمی و محمد نوری ۴۱ گل

تیم فوتبال پرسپولیس باید یک‌شنبه در جدالی حساس برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی قرار گیرد و علیپور فرصت رسیدن به رکورد دایی و باقری را در این دیدار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال آقای گل کریم باقری علی علیپور علی دایی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهزاده انگلیسی در آلمان تاریخ ساز شد

هری کین با گلزنی مقابل دارمشتات رکورد گلزن‌ترین بازیکن تازه‌وارد را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش فارس، هری کین به گلزن‌ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا بدل شد که در اولین فصل توانسته 31 گل به ثمر رساند.

هیچ بازیکنی در تاریخ به اندازه هری کین گل نزده و ستاره انگلیسی نشان داد چقدر جانشین خوبی برای لواندوفسکی است. البته هنوز 7 بازی برای هری کین باقی مانده و این ستاره می‌تواند رکورد خود را بهبود نیز ببخشد.

هری کین در تاتنهام به هیچ جامی نرسیده و امیدوار است در بایرن بتواند حداقل یک بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این تیم در بوندس لیگا در فاصله 10 امتیازی لورکوزن قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز باید با آرسنالِ آماده این روزها در یک چهارم نهایی دیدار کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کین: برای رسیدن به نیمه نهایی 20 سال دیگر صبر نمی‌کنیم / داستان انگلیس تمام نشده است! گلزنی هری کین/ رکورد جدید در تاریخ فوتبال سه شیر‌ها

دیگر خبرها

  • با ۲۷ گل در سری آ؛ تئو هرناندز در دو قدمی رسیدن به رکورد پائولو مالدینی
  • برترین ستاره های تاریخ بارسلونا؛ منتخبی از 10 استعداد و نابغه | تاپ 10
  • استفان الشعراوی به رکورد 200 بازی با پیراهن رم در سری آ رسید
  • شکستن رکورد علی دایی از سوی مسی به تاخیر افتاد!
  • سمیر نصری: آنتوان گریزمان جزو ۵ بازیکن برتر تاریخ فرانسه نیست
  • شکستن رکورد علی دایی توسط مسی به تاخیر افتاد
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • نمایش اشیاء کشف شده از کشتی غرق شده در لاهیجان
  • شاهزاده انگلیسی در آلمان تاریخ ساز شد