Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@06:56:20 GMT

پمپئو: به روابط خود با عربستان ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۶۵۰

پمپئو: به روابط خود با عربستان ادامه می‌دهیم

ساعت 24- وزیر خارجه آمریکا با تکرار جملاتی که در بیانیه دونالد ترامپ در حمایت از سعودی‌ها آمده بود، بر ادامه روابط با عربستان تاکید کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همچنان به تداوم ارتباط با عربستان اصرار دارد.

وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با مولود چاووش اوغلو، همتای ترکیه‌ای خود که در واشنگتن انجام شد در نشست خبری با تکرار جملاتی که پیش از این در بیانیه ترامپ در حمایت از سعودی‌ها آمده بود، گفت به روابط خود با آنها ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر این که روابط آمریکا و عربستان تاریخی است، افزود: ما متعهدیم منافع ملی و امنیتی آمریکا را فراتر از هر نوع ملاحظاتی قرار دهیم.

پمپئو ادامه داد: در پرونده خاشقجی حقایق بیشتری آشکار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با درخواست از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای خاتمه بخشیدن به جنگ غزه، گفت اگر او در کاخ سفید حضور داشت، جنگ غزه به وقوع نمی‌پیوست.

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد.

ترامپ روز یکشنبه و در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

بنا بر این گزارش، این اولین بار است که ترامپ پس از عملیات «طوفان الاقصی» و حملات رژیم صهیونیستی به غزه خواستار پایان دادن به جنگ غزه شده است.

ترامپ در مصاحبه درباره اسرا یا شروط دیگری که برای میانجی‌گری در آتش‌بس از آن حمایت خواهد کرد، سخنی به میان نیاورد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم».

حدود ۲ هفته قبل، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از آنکه سابقا انتقاداتی از اسرائیل، چه به‌دلیل کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی و چه شکست آن در مقابله با حمله حماس داشت، حمایت خود را از جنگی که ارتش اشغالگر به مدت پنج ماه در نوار تحت محاصره غزه به راه انداخته اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی؛ محور رایزنی وزیر خارجه امارات و امیر قطر
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • ترامپ و بایدن؛ کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • ترامپ: بایدن اسرائیل را کنار گذاشته است
  • وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد