Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی کمالی‌پور، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۲۹ آبان) این کمیسیون،گفت: بررسی طرح تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: به دلیل اینکه قرار است لایحه دولت در همین زمینه به مجلس ارائه شود، مقرر شد طرح مذکور به مدت یک ماه مسکوت بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: قرار است تا این طرح با لایحه دولت ادغام شود تا قانون جامع و کاملی تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای ازدواج دولت هیئت رئیسه لایحه قانون صحن علنی مجلس ازدواج دولت زنان عضو هیئت رئیسه هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲.۵ هزار مرد ایرانی بابت بدهی در زندان بسرمی‌برند

رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور در واپسین روزهای سال از حضور ۱۲۵۶۵ محکوم جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید اسداله جولایی؛ رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور در واپسین روزهای سال از حضور 12565 محکوم جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور خبر داد.

وی گفت: هم‌اکنون 557 بانوی ایرانی و 12008 مرد اغلب عائله‌مند، نه بابت ارتکاب اعمال مجرمانه بلکه به صرف تنگدستی در تسویه دیون خصوصی با رقم بدهی بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان در پشت میله‌های سرد زندان، گذران عمر می‌کنند.

وی با تفکیک جرایم این محکومان غیربزهکار اظهار کرد: 115 نفر از این افراد بابت عجز در پرداخت دیات ناشی از وقوع حوادث کارگاهی و بعضاً سوانح رانندگی، 1856 نفر به علت عدم توانایی در پرداخت مطالبات مهریه، 424 نفر به دلیل ارائه دادخواست‌های نفقه و 10170 مددجو نیز بدنبال تعهدات مالی مرتبط مطرح شده در حوزه اسناد و اوراق بانکی گرفتار بند شده‌اند.

بازگشت 645 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه به آغوش خانواده

نایب‌رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور با دعوت از خیرین در جهت کاهش حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد افزود: برای پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی در کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و کسب اطلاع از شماره حساب‌های مربوطه، مردم نوعدوست کشور می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی دیه کشور به نشانی irpo.ir مراجعه نموده یا از طریق کارت بانکی ستاد دیه به شماره 6037991199517503 اقدام به آزادی این دسته از زندانیان نیازمند کنند.

پایان پیام /

دیگر خبرها

  • شرایط اعطای تابعیت به اتباع افغانستان باید بررسی شود
  • ثبت نام ۱۳ کاندیدا برای ریاست فدراسیون دوومیدانی
  • گزارش هیئت حقیقت‎ یاب فاقد وجاهت قانونی و حقوقی است
  •  جلسه علنی شورای شهر مشهد غیر علنی شد
  • گزارش هیئت به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی است
  • هیئت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می یابد
  • رئیسی : تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است
  • رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است
  • ۱۲.۵ هزار مرد ایرانی بابت بدهی در زندان بسرمی‌برند
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی