Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@11:40:28 GMT

بررسی معضلات ناشی از اعتیاد در بخش قلعه نو

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۸۲۲

بررسی معضلات ناشی از اعتیاد در بخش قلعه نو

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو:  در این نشست که با حضور مهندس صادقی بخشدار قلعه نو؛ سرهنگ اردلان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری؛ دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو برگزار شد، سرهنگ اردلانی به بیان آخرین اقدامات صورت گرفته در این بخش از جمله اهمیت شناسایی نقاط آلوده در سطح بخش؛ ساماندهی کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد در سطح بخش و شناسایی کمپ های غیر مجاز؛ معضلات و مشکلات عدیده ناشی از حضور معتادین بازپروری شده در سطح بخش؛ توجه بیش از پیش به مبحث آموزش و پیشگیری و انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی با اداراتی مانند آموزش و پرورش و برگزاری کلاسهای آموزشی برای دهیاران و بخشداریها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا

سرهنگ عبدالعلی شهبانی فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: طبق اخبار که به پلیس اعلام شد، جسد مردی ۶۷ ساله به دلیل گیر کردن به تور‌های ماهی گیران در ساحل آستارا که به نام سفیر امید نیز معروف است کشف و به ساحل آورده شد.

وی افزود: این فرد که از اهالی کرج است طبق بررسی‌های صورت گرفته قصد سفر به مشهد مقدس را داشته که به دلایل نا معلوم به داخل آب رفته بود و ظاهرا به دلیل عدم توانایی در شنا غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: وی قسمتی از لباس‌های خود را در ساحل گذاشته بود و بخشی از آنها را نیز به تن داشت.

سرهنگ شعبانی تاکید کرد: مردم به شایعات توجهی نداشته باشند و پلیس با همه توان در حال بررسی علل و دلائل این حادثه است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا