Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:36:26 GMT

روحیه بسیجی باید در سرتاسر جهان طنین انداز شود.

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۸۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ دوم پاسدار روح الله ابراهیمی جانشین سپاه شهرستان کوهبنان در جمع بسیجیان و نماز گزاران مسجد النبی  به مناسبت هفته بسیج و وحدت گفت امسال در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم و ایران از قبل بسیار قدرتمندتر شده است و آمریکا و همپیمانانشان هیچگاه تا اینقدر ضعیف و ناتوان نبوده اند و حتی امروزه از ترامپ بعنوان احمق یاد می کنند و حتی در سازمان ملل مورد تمسخر قرار می گیرد و امروزه انقلاب اسلامی به جای جای جهان صادر شده است و قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت می باشد و در سوریه انقلابیون با تاسی از انقلاب اسلامی و روحیه تفکر بسیجی در مقابل شجره ملعونه داعش ایستادگی کردند در عراق حسد الشعبی توانست در برابر داعش ایستادگی کند و آنها را شکست دهد در حالیکه کشور های غربی از آنها پشتیبانی می کردند
۲۰ میلیون عاشق امام حسین علیه السلام در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند
انصارالله در یمن در برابر چندین کشور به سرکردگی عربستان و در خود عربستان رهبر شیعیان شیخ نمر همانند امام حسین علیه السلام سر از تنش جدا می کنند و در نیجریه راهپیمایی اربعین برگزار می شود و در افغانستان تیپ فاطمیون و در پاکستان زینبیون شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد حتی امروزه می بینیم از نواز غزه موشک هایی به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می شود و گنبد آهنین انها را در هم می شکند و کار به جایی می رسد کابینه این رژیم منحوس و جعلی دچار فروپاشی می‌شود و ان شاءالله روزی برسد که روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی در جای جای جهان طنین انداز شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود