Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@13:30:32 GMT

مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۷۹۵۷

به گزارش اکوفارس، وزیر نفت در حکمی بهزاد محمدی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت منصوب کرد.

حکم بیژن زنگنه به بهزاد محمدی به شرح زیر است:

«به استناد ماده 5 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب 1391/2/19 مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با استعانت از خداوند متعال، بدینوسیله به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال، در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با تلاش بی‌وقفه برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی با تجهیز منابع مالی موجود در کشور به روش‌های مختلف با استفاده از مشورت نخبگان این عرصه و بهره‌گیری از ظرفیت استثنایی در تنوع و مقدار خوراک واحدهای پتروشیمیایی در کشور موفق باشید.

افزایش صادرات و نیز تأکید بر تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت با حمایت از توسعه موزون صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی پتروشیمی، در تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه‌شناس آن شرکت و از طریق هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به بخش نیمه‌دولتی و خصوصی فعال در این صنعت در تحقق اهداف ترسیم شده برای بخش پتروشیمی در برنامه ششم توسعه از دیگر اهداف اولویت‌داری است که آرزوی توفیق جنابعالی در تحقق آنها را دارم.»

طبق اعلام وزارت نفت، بهزاد محمدی متولد 1345 و تحصیل‌کرده مهندسی شیمی گرایش صنایع پالایش نفت از دانشگاه شیراز است. وی در 15 سال گذشته در صنعت نفت در سمت‌های مدیرعاملی و مدیر دپارتمان راه‌اندازی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مدیر راه‌اندازی فازهای 9 و 10 پارس جنوبی و مدیر R&D شرکت پتروشیمی فارابی انجام وظیفه کرده است. همچنین مدیریت پروژه و کارشناسی فرآیند در پروژه‌های مختلف از دیگر سوابق وی به شمار می‌آید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: در استان یزد و به استناد بند ع تبصره ۸ قانون بودجه سال ‌ ۱۴۰۲، سی‌ویک صنعت باید از آب غیرمتعارف شامل پساب و آب دریا استفاده کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد محجوبی، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه 31 واحد صنعتی و معدنی دارای 31 منبع آبی در استان شامل اجرای بند ع تبصره 8 قانون بودجه 1402 می‌شوند، گفت: صنایعی که مصرف آب آنها از منابع آبی سطحی یا زیرزمینی بالای 10 لیتر بر ثانیه، معادل 300 هزار متر‌مکعب در سال است، باید از منابع آبی جایگزین استفاده کنند.

محجوبی با بیان اینکه حجم آب آزاد شده این صنایع معادل یک سوم حجم آب مصرفی کل صنایع استان است، ابراز کرد: با توجه به اعلام نظر وزارت نیرو بسیاری از این صنایع مشمول باید تا پایان شهریور سال 1404 از آب غیرمتعارف استفاده کنند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه آب غیرمتعارف شامل پساب و آب دریا است، بیان کرد: تعداد اندکی از صنایع که امکان بهره‌مندی از خط اول انتقال آب خلیج فارس در کمترین زمان ممکن را داشتند، در پایان اسفند سال گذشته آب متعارف آن ها از مدار مصرف خارج و از آب دریا بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اینکه حجم آب آزاد شده به سایر واحد های صنعتی اختصاص نمی یابد، بیان کرد: آزادسازی آب حاصل از بازتخصیص تنها با هدف مصرف در بخش شرب و بهداشت و کمک به تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند