Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:16:30 GMT

قاچاق وحشتناک ببر + عکس های باورنکردنی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۱۳۲

قاچاق وحشتناک ببر + عکس های باورنکردنی

رکنا: پلیس جمهوری چک قاچاقچی ببرهای بنگال را در مزرعه‌ای در پراگ بازداشت کرد.

قاچاقچیان پس از کشتن Killing ببرها از پوست، گوشت و استخوان آنها استفاده کرده و با قیمت بالایی در بازار Store سیاه به فروش می‌رسانند. به گفته مأموران پلیس Police ببرهای مرده در فریزری بزرگ نگهداری و گوشت و استخوان هایشان پخته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه گوشت این حیوان گرمی 52 پوند فروخته می‌شد. «رابرت شلاکتا» از اداره گمرک در این باره گفت:«ببرها در گردن و چشم هایشان شلیک شده به صورتی که به پوستشان آسیبی وارد نشود تا در بازار سیاه فروخته شوند. گوشت و استخوان این حیوان نیز در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس بسته حمایتی 200 هزار تومانی به حساب چه کسی واریز شد ؟ اعتراض بانوی طلایی تکواندوی ایران به پخش سرود شاهنشاهی در جام جهانی ! + فیلم ماجرای شوخی بازیگر زن با علی ضیا چه بود؟ + فیلم اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! کشف دایناسوری به اندازه یک گنجشک ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کشتن Killing بازار Store پلیس Police طب سنتی اخبار حوادث ایران پراگ پلیس قاچاقچی ببر عکس فیلم ازدواج پاکستان مرد دانشجو دختر عجیب ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است