Web Analytics Made Easy - Statcounter

با به پایان رسیدن دور گروهی لیگ ملت های اروپا، تکلیف همه تیم های حاضر در این رقابت ها مشخص شد.

طرفداری- هفته ششم لیگ ملت های اروپا با انجام چند بازی خاتمه یافت تا پرونده بازی های گروهی سطح های مختلف به طور کامل بسته شود. پیش از این 4 تیم صعودکننده به دور نهایی و چهار تیمی که از سطح اول به سطح دوم سقوط می کنند، مشخص شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب تکلیف تیم های صعودکننده از سطح دوم به سطح اول نیز مشخص شد:

تیم های صعودکننده به دور نهایی: پرتغال، هلند، سوئیس و انگلستان

تیم های سقوط کرده از سطح اول به سطح دوم: آلمان، ایسلند، لهستان و کرواسی

تیم های صعودکننده از سطح دوم به سطح اول: بوسنی، سوئد، اوکراین، دانمارک

بنابراین 12 تیمی که در دور بعدی این رقابت ها(2020/21) کارشان را در سطح اول آغاز می کنند، عبارتند از: هلند، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، بلژیک، سوئیس، انگلستان، اسپانیا، بوسنی، سوئد، اوکراین، دانمارک

لازم به ذکر است از اتفاقات مهم لیگ های سطح پایین تر، سقوط ترکیه، اسلواکی، ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند از سطح دوم به سطح سوم بود. اسکاتلند، صربستان، نروژ و فنلاند، جای این 4 تیم را در سطح دوم خواهند گرفتند چراکه در گروه های خود در سطح سوم در رتبه نخست قرار گرفتند. از دیگر نکات مهم می توان به صعود کشور تازه به عضو فیفا درآمده کوزووو اشاره کرد که از سطح آخر (چهارم) به سطح سوم رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

دبیر کل ناتو گفت اروپا و آمریکا مدتهاست در عمل به وعده کمک به اوکراین ضعیف عمل کردند.

به گزارش مشرق، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد