Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@12:33:10 GMT

مچاله شدن پژو پارس زیرکامیونت در آبعلی + عکسها

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۲۶۶

مچاله شدن پژو پارس زیرکامیونت در آبعلی + عکسها

رکنا: متاسفانه در این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داد.

علت وقوع حادثه Incident سرعت زیاد سواری پژو و انحراف اعلام شده است.
تکنسین‌های اعزامی از اورژانس شهر آبعلی "مرتضی قهاری و مصطفی اشرفی"اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس انتقاد زننده کارشناس آشپزی به خانمی در مسابقه «دستپخت»! + فیلم ازدواج با سگ تنها راه خوشبختی این مردان+عکس اعتراض بانوی طلایی تکواندوی ایران به پخش سرود شاهنشاهی در جام جهانی ! + فیلم کشف دایناسوری به اندازه یک گنجشک ! + عکس جوانی به خاطر ارتباط با یک زن نامزد کرجی اش را کشت + عکس بازار داغ ماساژ با چاقو+16+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث پژو رستوران محور هراز خودرو سواری پژو پارس عکس فیلم ازدواج پاکستان مرد دانشجو دختر عجیب ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تخریب اظهار کرد: این حادثه در خیابان قزوین خیابان سبحانی عصر امروز _یک‌شنبه، دوم فروردین_ ساعت ۱۷:۳۷ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام و مشاهده کردند در قطعه زمین ۱۰۰۰ متر که با عمق تقریبی چهار متر گودبرداری شده بود، ناگهان دیواره‌های ضلع غربی تخریب می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دو نفر کارگر در زیر آوار گرفتار می‌شوند و آتش‌نشانان همزمان با عملیات ایمن‌سازی عملیات خاکبرداری و آوار برداری را با ملاحظات ایمنی آغاز، در دقایق اولیه مرد ۵۵ ساله که تابعیت افغان داشت نجات دادند، پس از مدتی تلاش نفر دوم جوان ۲۵ ساله را خارج کردند و به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۹:۴۵ عملیات به پایان رسید.

کد خبر 746744

دیگر خبرها

  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران