Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@15:39:40 GMT

ستاره بسکتبال دومین فیلم خود را بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۳۲۱

ستاره بسکتبال دومین فیلم خود را بازی می‌کند

خبرگزاری فارس: «لبرون جِیمز» ستاره دنیای بسکتبال که پا به عرصه سینما گذاشته است، در دومین نقش‌آفرینی خود به «هرج و مرج فضایی ۲» می‌پیوندد.

به گزارش وِرایِتی، «لبرون جِیمز» ستاره دنیای بسکتبال حرفه‌ای ان‌بی‌اِی که پا به عرصه سینما گذاشته در فیلم جدید «هرج و مرج فضایی ۲» به تهیه‌کنندگی «رایان کوگلر» بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه یکی از ۱۵ فیلمی است که برای طرح مالیاتی سینما و تلویزیون با عنوان «تَکس کرِدیت ۲.۰» و بزرگ‌ترین تخصیص شرایطی را با مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار اعتبار مالیات انتخاب شده است. فیلم «نگهبان موش‌ها» با تخصیص ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار اعتبار مالیاتی دومین فیلم منتخب تخصیص طرح مالیاتی است. یکی از اهداف این برنامه ۲.۰ آوردن مشاغل تولید فیلم و صرف هزینه‌ها به مناطق محدوده ایالت است.

لبرون ریمون جیمز بسکتبالیست سرشناس آمریکایی است که در تیم لس‌آنجلس لِیکرز بازی می‌کند. بسیاری او را یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ بسکتبال می‌دانند و به وی لقب بزرگترین بازیکن تمام دوران را داده‌اند.

سری اول فیلم «هرج و مرج فضایی» در سال ۱۹۹۶ میلادی و با بازی «مایکل جوردن» ابرستاره دنیای بسکتبال حرفه‌ای آن دوران و بهترین ورزشکار این رشته در دنیا در این فیلم ایفای نقش کرد و حالا «لبرون جِیمز» ستاره حال حاضر بسکتبال جهان در سری دوم این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. هفته آینده فیلم‌برداری این پروژه در کالیفرنیا آغاز می‌شود.

در قسمت نخست این فیلم، فضایی‌ها مهارت‌های چند بسکتبالیست آمریکایی را می‌دزدند و قرار می‌گذارند که اگر تیم «لونی تونز» (فیلم معروف انیمیشنی) موفق به شکست دادن آن‌ها شد آن‌ها مهارت‌ها را پس بدهند. تیم لونی تونز به کاپیتانی مایکل جردن، ستاره سابق NBA و بازیکنانی، چون «باگزبانی»، «لولا بانی»، «توییتی»، «سیلوستر» و «دافی داک» وارد زمین می‌شوند و فضایی‌ها را شکست می‌دهند. این فیلم دنباله همین داستان است و احتمالا برای جذب مخاطب بیشتر علاوه بر حضور لبرون جِیمز از دیگر ستارگان مطرح بسکتبال اِن‌بی‌اِی نیز در این فیلم جدید استفاده شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ستاره بسکتبال فیلم سینمایی لبرون جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین رویداد انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس به عنوان آخرین رویداد گزینشی این بازی‌ها، از 24 فروردین ماه به میزبانی شهر پاریس آغاز می‌شود.

حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک شد

در این مسابقات ایران، هلند، کانادا و فرانسه در گروه A و کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش در گروه B به مصاف هم می‌روند.

تیم کشورمان پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، فرصت حضور مستقیم در پارالمپیک را از دست داد و این سهمیه را تقدیم استرالیا کرد، اما هنوز یک فرصت دیگر برای کسب سهمیه پارالمپیک در اختیار دارد و باید در رقابت‌های شانس مجدد حضور داشته باشد.

حکیم منصوری (مازندران)، امید هادی‌اظهر، ابوالفضل جلایی (تهران)، حسن عبدی (خراسان‌رضوی)، محمد محمدنژاد (قم)، جلیل قرنجیک (گلستان)، جواد منصوری (قم)، سعید حیدری (مازندران) ورزشکارانی هستند که قرار است از فردا (11 فروردین) تا 17 ماه جاری زیر نظر محمدرضا دستیار سرمربی و بهروز سلطانی مربی تیم ملی به تمرین بپردازند. در این اردو خبری از لژیونرها از جمله محمدحسن سیاری و محسن طلوعی نیست و به نظر می‌رسد در فرانسه به ملی‌پوشان ملحق می‌شوند.

تیم ایران پس از برگزاری سه دیدار خود در مرحله گروهی، یکبار در مرحله حذفی به میدان می‌رود و در صورت برتری در آن بازی، سهمیه پارالمپیک را بدست خواهد آورد.

برنامه بازی‌های ایران در آخرین رویداد انتخابی پارالمپیک به شرح زیر است:

* ایران - فرانسه - جمعه 24 فروردین - ساعت 19 به وقت محلی

* ایران - هلند - شنبه 25 فروردین - ساعت 13:15 به وقت محلی

* ایران - کانادا - یکشنبه 26 فروردین - ساعت 13:15 به وقت محلی

* مرحله حذفی - دوشنبه 27 فروردین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک
  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید
  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • هفته چهارم مارس؛ از داستان سیاره‌خواران فضایی تا قابلیت‌های درخشان هوش مصنوعی
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس