Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  در ادامه دیدار‌های دوستانه ملی فوتبال، برزیل به مصاف کامرون رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

اتفاق مهم این بازی مصدومیت نیمار در دقیقه ۶ و تعویض او در دقیقه ۸ بود که باعث شد خیلی از تماشاگران که برای تماشای بازی او به ورزشگاه آمده بودند، ناامید شوند.

تک گل این بازی را ریچارلیسون که به جای نیمار وارد زمین شده بود در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: دوستانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر که در این فصل موفق شده مقابل خط دفاعی قدرتمند جواد نکونام و استقلال در بازی رفت دو بار دروازه این تیم را باز کند، اکنون نیز در آزادی با انگیزه کسب نتیجه در زمین حاضر خواهد شد.

سعید دقیقی که سومین فصل سرمربیگری خود را در این تیم پشت سر می‌گذارد، در فصل اول موفق شد آنها را در فضایی که خطر سقوط به صورت جدی تهدیدشان می‌کرد با قبول ریسک بزرگ در لیگ آزادگان حفظ کند. در دومین فصل نیز او با کسب آمارهای جالب توجه ضمن دستیابی به قهرمانی لیگ آزادگان جواز صعود به لیگ برتر را نیز کسب کرد. دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر نیز تا به اینجا موفق ظاهر شده و توانسته جایگاه مناسبی را از آن شمس آذر کرده و رقبای سرسخت و مدعی را از پیش رو بردارد.

دقیقی در بازی رفت دو بار تیمش از استقلال عقب افتاد و با گل‌های غافلگیرکننده در آستانه شکست قرار گرفت اما در نهایت توانست با یک تساوی ارزشمند کار را مقابل شاگردان جواد نکونام به پایان برساند.

سرمربی شمس آذر که در دوران بازی به عنوان مهاجم توانسته چهار بار دروازه استقلال را باز کند، اکنون در بازی برگشت لیگ کار سختی مقابل آبی‌پوشان در استادیوم آزادی پیش رو خواهد داشت.

سعید دقیقی با پیراهن چهار تیم مختلف توانسته دروازه استقلال را در دوران بازی کند؛ اولین گل او با پیراهن تیم پیکان بود و در ادامه نیز او با پیراهن تیم‌های شهرداری تبریز، سایپا و تراکتور توانسته شادی گل خود مقابل آبی‌ها را به اجرا بگذارد. اکنون باید دید سرمربی جوان و جاه طلب شمس آذر در جدال دوباره با این تیم و برابر جواد نکونام چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا موفق خواهد شد یک اتفاق تاریخی را برای قزوینی‌ها شکل دهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو