Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به صورت غیر منتظره‌ای گوشی هوشمند Honor 10 Lite تا کمتر از یک هفته دیگر معرفی می‌شود و در تصاویر منتشر شده تنها پنل پشتی این گوشی موبایل مشخص است. در اطلاعات بدست آمده، این محصول با سه مدل متفاوت در سایت TENAA ثبت شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از TENAA ، مدل Honor 10 Lite دارای یک صفحه نمایش 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

21 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن 1080p است. دوربین سلفی در بالا و مرکز پنل جلویی طراحی شده و احتمالا مانند  Mate20 شاهد شکاف waterdrop  بر روی پنل این تلفن همراه خواهیم بود.

TENAA چیست؟

سایت TENAA  تارنمای رسمی رگولاتوری یا همان سازمان تنظیم مقررات و تنظیمات رادیویی کشور چین است. تمام برند‌های تولید کننده تلفن‌هوشمند در چین باید مجوز تولید محصولات خود را پیش از عرضه از این سازمان دریافت کنند و درواقع این محصولات باید به استاندارد‌های این سازمان پایبند باشند تا مجوزمربوطه را دریافت نمایند. این سازمان هر روزه اطلاعات جزئی از محصولات تایید شده را در تارنمای خود قرار می‌دهد و همین عامل باعث می‌شود اطلاعات محصولات جدید، قبل از معرفی رسمی فاش شود. به همین دلیل از نام TENAA به عنوان مرجع اطلاعات فاش شده از برند‌های معتبر چینی مانند هوآوی، شیائومی، وان‌‌پلاس، لنوو و ... یاد می‌شود.

سایت TENAA معمولا تراشه واقعی را منتشر نمی‌کند اما با توجه به فرکانس پردازنده 2.2 گیگاهرتزی احتمالا Kirin 710، محصول شرکت HiSilicon پردازنده این تلفن هوشمند خواهد بود. حافظه رم این گوشی 4 یا 6 گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن در دو مدل 64 و 124 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین تمام مدل‌ها دارای شکاف میکرواس‌دی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت هستند.

طراحی پنل پشتی شبیه به Honor 8X و Honor 8C است اما دوربین دوگانه با سنسور‌های 2+13 و دوربین سلفی با 24 مگاپیکسل طراحی شده است. از مشخصات دیگر می‌توان به سیستم‌ عامل اندروید 9 و باتری با ظرفیت 3320 mAh اشاره کرد.

Honor 10 Lite با وزن 162 گرم و با ابعاد 154.7×73.6×8 میلی‌متر ساخته شده است. همچنین در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت و پیکره‌بندی حافظه، هفته بعد در مراسم معارفه‌ای که در پکن پایخت چین برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد. در ادامه نیز تصاویر فاش شده از گوشی هوشمند Honor 10 Lite را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر 

انتهای پیام/

مشخصات گوشی هوشمند Honor 10 Lite شرکت هواوی را ببینید +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیۀ اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از اسرائیل در فضای مجازی

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال کنند.

به گزارش فارس، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 به زودی عرضه می‎‌شود
  • اطلاعیۀ اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از اسرائیل در فضای مجازی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • عصبانیت آمریکایی‌ها از رونمایی لپ‌تاپ جدید هوآوی