Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@13:16:45 GMT

کی‌روش - برانکو؛ هر دو محترم، هر دو کاربلد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۵۶۲

تیم ملی فوتبال ما تحت هدایت کی‌روش پرتغالی، طی این چند سال اخیر کار‌های بزرگی انجام داده است. ما با او دو دوره در جام جهانی حضور پیدا کردیم و روند روبه‌رشد خوبی داریم و در عرصه ملی برای خودمان در فوتبال آسیا و جهان صاحب اسم و رسمی شده‌ایم. به قول اینفانتینو، رئیس فیفا که گفته تیم ملی ایران حالا برای خودش در جهان صاحب سبک است و یا به قول شیخ‌سلمان رئیس AFC که گفته هر جا کی‌روش باشد، کار‌ها به‌خوبی پیش می‌رود و موفقیت با خودش می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش محبوب است و کاربلد و برای نام فوتبال ایران می‌جنگد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. درست مثل برانکو که توانسته با پرسپولیس به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند و در عرصه بین‌المللی فوتبال (آسیا) پرسپولیس را به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های قاره کهن مطرح نماید.

برانکو پرسپولیس را جانی دوباره بخشید و از یک تیم خسته و رنجور، یک تیم پرانرژی و محکم ساخت. این تیم ۲ فصل پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شد و حالا هم برای هت‌تریک کردن در قهرمانی مدعی است. پرسپولیس با برانکو نایب‌قهرمان آسیا شد و غرور هواداران این تیم را برگرداند و حالا همه از پرسپولیس حرف می‌زنند. برانکو و کی‌روش هر قدر هم که با هم اختلاف سلیقه در هر موردی داشته باشند، محترم و کاربلد هستند. به طور حتم این دو مربی بزرگ در پیشرفت فوتبال ایران تأثیرات به‌سزایی گذاشته‌اند و نکته مهم‌تر اینکه تمام هواداران پرسپولیس عاشق تیم ملی هم هستند و برای موفقیت بچه‌ها در جام ملت‌ها سینه چاک می‌کنند و از آن‌ها حمایت می‌نمایند.

اینکه حتماً کی‌روش، کرانچار، برانکو، شفر و... باید مثل هم فکر کنند و تفکراتی همسو داشته باشند، باوری اشتباه است. این مربیان خارجی آمده‌اند سطح فوتبال ملی و باشگاهی ما را با تفکرات و توان حرفه‌ای خود بالا ببرند. حالا اگر با هم اختلافاتی دارند، باید خوب مدیریت شوند و اجازه ندهیم دود این مسائل به چشم فوتبال برود. هم کی‌روش و هم برانکو بسیار محترم و کاربلد هستند. از چند ماه پیش، یک عزم ملی برای حمایت از پرسپولیس در آسیا رقم خورد و حالا این عزم ملی باید برای حمایت از تیم ملی برای موفقیت در جام ملت‌ها به کار گرفته شود تا بتوانیم پس از چند دهه قهرمان آسیا شویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال آسیا جهان فیفا تیم ملی ایران فوتبال ایران پرسپولیس لیگ برتر ایران تیم ملی تیم ملی کی روش برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس