Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در جلسه روز سه شنبه که با حضور نمایندگان شهرستان های کوهدشت، سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی برگزار شد طرح های در دست اجرا از جمله راه آهن دورود- خرم آباد، آزاد راه خرم آباد-اراک، تکمیل فرودگاه خرم آباد، تقاطع بهارستان خرم آباد ،سد های تاج امیر و معشوره،خطوط انتقال آب و سایر طرح ها پیگیری و در خصوص ادامه فعالیت آنها دستورات لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقاطع غیرهم سطح میدان بهارستان خرم آباد یکی از موضوعات این جلسه بوده است که به طول یکهزار و 400 متر، عرض محور 80 متر و عرض زیرگذر 30 متر با 2 دوربرگردان در نظر گرفته شده و برآورد اعتبار اولیه برای اجرای این طرح 700 میلیارد ریال بود که با توجه به مدت زمان اجرای آن، این میزان افزایش یافته است.
استاندار لرستان به تازگی در این خصوص گفته است: این طرح به عنوان باری برای شهرداری تعریف شده که توان تامین مالی آن را ندارد.
سید موسی خادمی افزود: در حالی درآمد شهرداری خرم آباد بین 100 تا 120 میلیارد تومان است که کل اعتبار طرح بهارستان نیز تقریبا معادل این رقم است و ناتوانی شهرداری در تامین منابع مالی آن دور از انتظار نبوده است.
وی با بیان اینکه پیمانکار طرح تا 50 میلیارد تومان طلب دارد افزود: شهرداری هم نتوانسته پرداختی به وی داشته باشد.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آزاد راه درآمد راه آهن مجلس شورای اسلامی منابع مالی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد