Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید مهدی سید صالحی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: همیشه دیدار این دو تیم بسیار جذاب و دیدنی بوده است. هر دو تیم از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند. تراکتورسازی توانست با هدایت تقوی به تیم قدرتمندی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی برسد. با نیمکت خالی برانکو تیم خوبی را تدارک دیده است. سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و این طبیعی است که ساق آبی‌ها خسته باشد.

سیدصالحی یادآور شد: تیم تراکتورسازی از بازیکنان خارجی بسیار خوبی برخوردار است. این تیم بازیکنانی همانند دژاگه و شجاعیان را در اختیار دارند و در شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند که مطمئنم بازی زیبایی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با اشاره به اینکه تراکتورسازی از خط هافبک و حمله خوبی برخوردار است، اضافه کرد: پرسپولیس از خط دفاعی خوبی برخودار است که می‌تواند مانع حملات دو تیم شود. سید جلال حسینی یکی از بهترین مدافعان پرسپولیس است که می‌تواند به تیم کمک بسیاری کند و پرسپولیس به واسطه چنین کاپیتان خوبی روزهای بحرانی را پشت سر گذاشت.

سیدصالحی در پایان از هواداران دو تیم خواست که به دنبال حاشیه بر روی سکوها نباشند، گفت: هر دو تیم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند. پرداختن به حاشیه باعث می‌شود که بازیکنان در شرایط نا مطلوبی به مصاف یکدیگر بروند و در نهایت بازی زیبایی شاهد نباشیم. هواداران در زیبایی فوتبال‌ نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس زیبایی فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید

 باشگاه تراکتور با مربی تیم ملی برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیش‌تر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسئول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسئول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسئول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

tags # تراکتورسازی تبریز ، یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست