Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@18:38:07 GMT

فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی کرمان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۶۹۱

فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی کرمان معرفی شد

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 29 آبان در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و همچنین هفته بسیج گفت: امیدواریم همه ما با فرهنگ، اندیشه و تفکر بسیجی زندگی کنیم.
وی از تلاش‌‌های محمدپور فرمانده سابق حفاظت هواپیمایی استان کرمان تقدیر کرد و افزود: برای فرماندهی جدید آرزوی موفقیت و بهروزی و سلامت دارم و مجموعه‌های رده‌های سپاه استان همدلی و همفکری را با یگان حفاظت فروگاه همچون گذشته خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شاهد هماهنگی و همدلی نزدیکی با فرودگاه‌‌های استان هستیم، بیان کرد: خانواده‌های نیروهای یگان حفاظت نیز که همراه هستند نقش مهمی دارند و کم و کاستی‌ها را تحمل و زمینه موفقیت و خدمت آنها را فراهم می‌کنند.
قاسمی، معاون هماهنگ گننده یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور نیز گفت: کار تشکیلاتی در فرودگاه مانند یک ساعت است که اگر یک پایه خوب کار نکند بقیه هم دچار مشکلات می‌شوند و همکاری‌ها موجب می‌شود کار به خوبی پیش برود.
وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که آسایش برای مردم ایجاد کنیم، افزود: شرط رضایت مردم، تعامل کاری همه مجموعه فرودگاه‌ها است.
قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم با افزایش و همدلی بتوانیم خدمت ارزشمندی را به مردم دیار کرمان ارائه کنیم و به جهت اینکه مسوولیت داریم با ایجاد وحدت و همدلی برون سازمانی و درون سازمانی نگرش ما در خدمت این باشد که رضایتمندی بیش از پیش آنها را فراهم کنیم چون مردم ولی نعمت نظام هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی سپاه هواپیما حفاظت ابوحمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد

بهروز محبی سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در استان منهدم شده و اعضای آن دستگیر شده‌اند که در همین راستا ۴ هزار و ۳۲۰ مورد به تپه‌ها و بافت‌های تاریخی استان سرکشی شده است.

وی از تشکیل ۸۱ پرونده قضایی در استان طی این بازه زمانی خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم شد و ۷۶ نفر دستگیر شدند.

محبی اضافه کرد: همچنین پارسال ۲۴۱ مورد اخطاریه موثر صادر و ۱۶ مورد فلزیاب در استان کشف شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعامل با ۱۶۳ ارگان همیار گفت: ۳۳ انجمن میراث فرهنگی در استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به آمار یگان حفاظت در سال جاری ادامه داد: طی سال جاری، هفت مورد تجاوز به حریم، شش مورد مرمت غیر مجاز، یک مورد تخریب آثار تاریخی، پنج مورد حفاری منطقه غیر ثبتی و ۲ مورد حفاری منطقه ثبتی در استان انجام شده است.

محبی گفت: امسال ۷ پرونده تخلف تشکیل و ۱۵ اخطاریه مکتوب صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست