Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری دویچه وله تصاویری از صندلی های افراد مشهور در تاریخ جهان را منتشر کرده که تماشای آنها بسیار سرگرم کننده و جالب است. اولین کسی که در این زمینه به سراغ او می رویم رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون است که بنا بر اعلام دویچه وله ادعای دموکرات بودن دارد اما صندلی که در تصویر زیر می بینیم او را بیشتر شبیه یک پادشاه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس به نوعی از نقش صندلی ها در بازی سیاست حکایت می کند. 

در ادامه تصویری از معمرالقذافی رهبر سابق لیبی روی صندلی پلاستیکی ساده ای را مشاهده می کنید که دهه ها به عنوان مردی قدرتمند در آفریقا شناخته می شد اما به سرنوشتی سیاه دچار شد.

بیشتر بخوانید:مزرعه پرورش صندلی عجیب و دیدنی!+ فیلم

صندلی مقدس در قرون وسطی که مخصوص امپراطوران و پادشاهان قدرتمند بود و البته پاپ ژان پل دوم که سال 1994 در سفرش به زاگرب کرواسی از این صندلی استفاده کرد.

نوبت به صندلی بسیار گرانقیمت مخصوص نخبگان رسید که پایان قرن نوزدهم توسط جورج وسلسون طراحی و در آمریکا رایج شد.

اگر فیلم جیمز باند را به خاطر داشته باشید قطعا صندلی مامور مخفی را نیز به یاد می آورید که اولین نمونه از آن سال 1929 برای هیئت آلمانی در نمایشگاهی بارسلونا طراحی شده بود.

جایگاه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، کریستین لاگارد، رییس صندوق بین‌المللی پول و ایوانکا ترامپ در حاشیه نشست جی ۲۰ سال ۲۰۱۷ در برلین درباره برابری جنسیتی را نیز در تصویر زیر می بینید.

صندلی تسلیحاتی به نام «بحران دات کام www.crise.com»که توسط طراح موزامبیکی از بازمانده تسلیحات ساخته شد و هدفش از تولید آن یادواره ای برای قربانیان کشورش در جنگ های داخلی بین سالهای 1975 و 1922 بود.

 

اتاق ملاقات کمیته اجرایی فیفا در زوریخ با صندلی های مشکی رنگ و چرمی که مجموعه آنها در فضای این محیط حسی کابوس وار را به بیننده منتقل می کنند.گفتنی است این کمیته در سال ۲۰۱۶ منحل و شورای فیفا جایگزین آن شد البته ناگفته نماند که این اتفاق موجب محدودیت در قدرت افرادی نشد که روی این صندلی‌های می نشستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب ترین ها وحشتناک ترین ها جالب ترین ها دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)

ملک احمد فواد دوم، پادشاه سابق مصر و فرزند ملک فاروق اول، پس از ۷۲ سال غیبت در سفر به اسکندریه از کاخ المنتزه بازدید کرد.

به گزارش فرارو، فواد دوم به همراه همسر، فرزند و هیئت همراهش در این گشت میدانی از تمام راهرو‌های کاخ سلطنتی دیدن کرد. فواد مشتاق بود همه توضیحات را بخواند و روی جزئیات درون کاخ سلطنتی تمرکز کند. او لحظه‌ای چشم از عناصر معماری، ستون‌های مرمر، اتاق‌ها و سرسرا‌ها بر نمی‌داشت.

سپس فواد و پسرش در یکی از پنجره‌های مشرف به دریا ایستادند تا منظره فوق‌العاده دریای مدیترانه را از کاخ سلطنتی خیره شوند.

کاخ المنتزه با مساحتی بیش از ٣٠٠ هکتار در شرق اسکندریه واقع شده است. این کاخ را خدیوی عباس حلمی پاشا در سال ۱۸۹۲ بنا کرد.

المنتزه در داخل باغی که به اسم حدائق المنتزه معروف است قرار دارد. کاخ بزرگ الحرملک و باغ‌های سلطنتی که در سال ۱۹۳۲ توسط احمد فواد بنا شده‌است به کاخ المنتزه افزوده شده است.

ملک احمد فواد، زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۵۲ که به فواد دوم معروف است، آخرین پادشاه مصر و عضو خاندان محمد علی، شش‌ماهه بود که به‌طور رسمی از ژوئیه ۱۹۵۲ تا ژوئن ۱۹۵۳، به عنوان پادشاه مصر و سودان سلطنت کرد. پس از انقلاب ۱۹۵۲، محمد نجیب به عنوان اولین رئیس‌جمهور انقلاب، بر جای او نشست.

هنگامی که ملک فاروق از پایگاه راس‌التین در سال ۱۹۵۲ مصر را ترک کرد، پادشاه فواد دوم شش ماهه بود و به همراه پدر به ایتالیا رفت. در حال حاضر ملک احمد فواد ساکن سوئیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • (ویدئو) امانوئل مکرون پا به توپ شد
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد