Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@11:55:56 GMT

علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۷۸۹

علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس

حوادث رکنا: سارق جوان وقتی در برابر ماموران قرار گرفت با ساطور به ماموران حمله کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت Stealing خانه در آبادان تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این دزدی‌ها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات با توجه به شیوه و شگرد سرقت ها و اقدامات فنی خیلی زود یکی از دزدان حرفه‌ای که در زمینه سرقت خانه سابقه دار بود را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا تیم پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه سارق جوان را در مخفیگاهش دستگیر کنند و در بازرسی از خانه وی وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

علی مورچه که دیگر راهی جز اعتراف نداشت گفت: برای سرقت ها از برادر ناتنی‌ام که علی مورچه نام دارد کمک گرفتم.

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری علی مورچه وارد عمل شدند که ماموران وقتی برای دستگیری متهم وارد خانه‌اش شدند در برابر سارق جوانی قرار گرفتند که با ساطور به سمت ماموران حمله کرد که ماموران در اقدامی غافلگیرانه موفق به زمینگیر کردن متهم شدند.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس ماجرای شوخی بازیگر زن با علی ضیا چه بود؟ + فیلم فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس محکومیت 10 مافیای گندم در ایران + جزئیات و اسامی اخلال گران اقتصادی این مرد در رشت سگ ها را اعدام می کرد/ حکم او صادر شد + فیلم دردناک آخرین خبر از روحانی محبوب ده ونکی ها / او 4 شاکی خصوصی دارد! ازدواج با سگ تنها راه خوشبختی این مردان+عکس بسته حمایتی 200 هزار تومانی به حساب چه کسی واریز شد ؟ این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر بازار داغ ماساژ با چاقو+16+عکس لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! از موتور 800 میلیونی تا پورشه 1/5 میلیاردی / مزایده اموال بابک زنجانی آغاز شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث مورچه ماموران حمله سارق ساطور عکس فیلم ازدواج پاکستان مرد دانشجو عجیب دختر ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • (ویدئو) حمله برق‌آسای یک شاهین برای سرقت ساندویچ!