Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه حوادث: مرد بی گناه بخاطر جنایت باغ سیب تا آستانه اعدام پیش رفت تا اینکه راز شوم فاش شد.

به گزارش رکنا، 7 مرد با تصور اینکه مرد ایرانی رییس باند دزدان است می خواستند انتقام سختی از او بگیرند.

سرقت خونین

آذرماه سال 94 بود که چند مرد وحشت زده در یکی از روستاهای دماوند با پلیس Police تماس گرفتند و گزارش دادند چند مرد قمه کش و مخوف نیمه شب به محل کار آنها حمله کرده و با قتل Murder یکی از مردان پا به فرار Escape گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجسس های میدانی

دقایقی از مخابره این جنایت Crime نگذشته شده بود که تیمی از ماموران خود را به قتلگاه رساندند و با پیکر بی جان مردی به نام جمعه روبرو شدند.

بررسی های کارشناسانه متخصصان پزشکی قانونی نشان داد مرد جوان با اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است

داستان باغ سیب

با توجه به اینکه جنایت همراه با وحشت آفرینی بود بازپرس ویژه قتل دستور دادتا تیمی از ماموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی دماوند با اقدامات ویژه رازگشایی کنند.

کارآگاهان در نخستین اقدام سراغ مردان افغانستانی رفتند که همزمان با جنایت در باغ سیب حضور داشتند.

یکی از این مردان به افسر تحقیق گفت: ما 8 نفرافغان بودیم که در باغ سیب دماوند کار می‌کردیم سه مرد که دو نفرشان افغانستانی و یک نفر ایرانی بودند با سلاح وارد باغ شده و با تهدید ما را در اتاقی که آن اطراف بود زندانی Prisoner کردند و گفتند نباید صدا کنید تا ما هرچه می‌خواهیم برداریم و برویم.

وی افزود:ما قبول کردیم در اتاق ماندیم اما مقتول سرش را از پنجره بیرون برد تا ببیند دزدان چه می‌کنند که یکی از آنها با اجاق پیک نیک به سرش کوبید و او آنی کشته شد آن سه مرد وقتی دیدند آدم کشته اند وحشت زده پا به فرار گذاشتند.

دستگیری قاتل

کارآگاهان با ادعاهای این 7 مرد که همگی یک داستان مشترک را بازگو می کردند توانستند به سرنخ هایی از قاتلان برسند و خیلی زود مرد ایرانی که در این سرقت Stealing جنایی شرکت داشت به دام افتاد.

ادعای بی گناهی

مرد ایرانی که با فرار دو همدست افغان خود تنها متهم پرونده بود وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ، گفت: من با دو دوست افغانم در سرقت از باغ سیب حضور داشتم و قبول دارم دست به سرقت زدیم اما قتل کار من نبود و یکی از دو افغان پیک نیک را بر سر مقتول زد و او را کشت.

سوگند 7 مرد

ادعاهای این مرد ایرانی درحالی مطرح شد که 8 مرد افغان برخلاف او اصرار داشتند مرد ایرانی همان کسی است که با پیک نیک بر سر جمعه ضربه زده و قاتل The Murderer کسی جز خود او نیست!

7 مرد افغان نزد بازپرس پرونده گفتند که ما همگی شهادت می‌دهیم که قاتل مرد ایرانی است و او حتی می خواست همه ما را به قتل برساند که 2 همدست او که هموطن ما هستند مانع کار او شدند و ما زنده ماندیم.

کیفرخواست قصاص

مرد ایرانی در همه مراحل بازجویی اصرار به بی گناهی در قتل داشت اما با توجه به سوگند 7 مرد افغان و بن بست در بازداشت 2 مجرم فراری سرقت از باغ سیب کیفرخواست مرد ایرانی که او را قاتل شناخته بود صادر شد و روی میز 3 قاضی Judge عالیرتبه شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

در نخستین دادگاه

در نخستین جلسه دادگاه بعد از اینکه یکبار دیگر اولیای‌دم حواستار قصاص شدند و کیفرخواست علیه مرد ایرانی خوانده شد او در جایگاه قرار گرفت او گفت: من اتهام شروع به سرقت را قبول دارم اما قتل کار من نبوده‌است و همه کسانی که علیه من شهادت دادند می‌دانند که من اینکار ا نکردم و شهادتشان دروغ است. من درخواست دارم شاهدان را به دادگاه احضار کنید.

راز باغ سیب

با توجه به این درخواست متهم و وکیل مدافع او شاهدان به دادگاه احضار شدند اما این بار شهادت خود را پس گرفتند.

یکی از مردان افغان به نمایندگی از دیگر دوستانش گفت:شاهدان متهم واقعیت را می‌گوید او قاتل نیست. زمانی که سه سارق به باغ آمدند مرد ایرانی بود که به دو همدستش گفت که ما را داخل اتاقک بکنند و تهدیدمان کنند که چیزی نگوییم. هموطنانمان هم به حرف او گوش کردند و بعد هم حین درگیری یکی از افغانستانی‌ها بود که با اجاق پیک نیک به سر مقتول کوبید اما از آنجایی که همه ما از دست مرد ایرانی عصبانی بودیم و او را رییس باند می‌دانستیم و فهمیده‌بودیم که هرکاری که او می‌گوید دو همدستش هم انجام می‌دهند تصمیم گرفتیم او را به عنوان قاتل معرفی کنیم.

این شاهد گفت: ضمن اینکه آن دونفر فرار کرده‌بودند و دیگر دست هیچکس به آنها نمی‌رسید ضمن اینکه پلیس هم نتوانست آنها را دستگیر کنند و ما شنیدیم که از ایران خارج شده‌اند بنابراین برای اینکه اولیای‌دم به حق خود برسند تصمیم گرفتیم علیه مرد ایرانی شهادت بدهیم.

سپس شاهدان دیگر هم در جایگاه حاضر شده و همگی تایید کردند که قاتل مرد ایرانی نبوده‌است و آنها از سر عصبانیت چنین کاری کرده اند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او گفت: من قبلا هم گفته‌ام که قتل کار من نبوده‌است و زمانی که مرد جوان کشته شد من اصلا نزدیک اتاقک نبودم و دنبال این بود که وسایل را جمع کنم تا هرچه زودتر سرقت را انجام دهیم و فرار کنیم بعد متوجه شدم که یکی از همدستانم فردی را کشته‌است.

بعد از اینکه فرار کردیم آنها از من جدا شدند و من نمی‌دانم کجا رفتند بعدها شنیدم که آنها از کشور خارج شده و به کشور خودشان برگشته اند.

بعد از گفته‌های متهم وکیل مدافع او در جایگاه قرار گرفت و با توجه به شهادت شهود که قوی‌ترین دلیل دادسرا بود و حالا هم از سوی شاهدان رد شده‌بود و همچنین به دلیل نبود سایر مدارک و مستندات در خصوص قتل درخواست برائت موکلش را کرد.

بنابه این گزارش؛با بیان آخرین دفاعیات از سوی متهم هیات قضات ختم جلسه را اعلام کرده و برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! فوری/ اعدام در ملاعام 3 دزد خطرناک در شیراز / صبح امروز صورت گرفت تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت انتشار عکس های لحظه مرگ مادر و کودک در رودهن! + جزییات کشف بقایای کشتی نوح در ایران / امریکایی ها پیدا کردند تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس دخترکرمانشاهی در دام دسیسه شیطانی یک مرد! وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس ماجرای شوخی بازیگر زن با علی ضیا چه بود؟ + فیلم فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس بسته حمایتی 200 هزار تومانی به حساب چه کسی واریز شد ؟ راز عجیب کنسولگری اروپایی در زعفرانیه تهران! آخرین خبر از روحانی محبوب ده ونکی ها / او 4 شاکی خصوصی دارد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police قتل Murder فرار Escape جنایت Crime پزشکی زندانی Prisoner سرقت Stealing قاتل The Murderer قاضی Judge اخبار حوادث اعدام کیفری داستان شوم جنایت در باغ عکس فیلم ازدواج مرد دانشجو پاکستان عجیب دختر تصاویر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه

وزیر دفاع روسیه امروز با همتایان خود از کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر آستانه دیدار و درباره مسائل جاری در زمینه امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای گفتگو خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، در حاشیه نشستی بلندپایه که قرار است امروز جمعه، 26 آوریل، در آستانه (جمهوری قزاقستان) برگزار شود، سلسله دیدارهای دوجانبه‌ای با روسای وزارت دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) خواهد داشت.

طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، قرار است در این نشست درباره مسائل جاری امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای و همچنین همکاری‌های بیشتر بین ساختارهای دفاعی در قالب سازمان همکاری شانگهای بحث و گفتگو شود.

در نشست امروز آستانه، وزرای دفاع کشورهای سازمان همکاری شانگهای، از جمله بلاروس که دارای وضعیت ناظر در این اتحاد است و همچنین دبیرکل و مدیر کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای ضد تروریسم سازمان همکاری شانگهای حضور خواهند داشت. 

در اواخر ماه مارس، قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان، اعلام کرد که تمامی رهبران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای قصد دارند در اجلاس سران این اتحاد منطقه‌ای که قرار است در آستانه برگزار شود، شرکت کنند. وی یادآور شد که موضوع این اجلاس «تقویت گفت‌وگوهای چندجانبه - تلاش برای صلح و توسعه پایدار» خواهد بود.

نشست سران سازمان همکاری شانگهای در تاریخ 3 تا 4 جولای در آستانه برگزار می‌شود. یکی از نتایج کلیدی این نشست، امضای تصمیم مشترک اعضای شانگهای در مورد عضویت بلاروس در این سازمان خواهد بود. بدین ترتیب، پس از پیوستن این جمهوری به این اتحاد، تعداد کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به 10 کشور افزایش خواهد یافت.

سازمان همکاری شانگهای یک سازمان بین المللی است که در ژوئن سال 2001 توسط رهبران روسیه، چین، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان ایجاد شد. سپس در سال 2017 هند و پاکستان به سازمان همکاری شانگهای پیوستند و سال گذشته نیز جمهوری اسلامی ایران به عضویت این سازمان درآمد.

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهایسفیر ایران: تهران آماده همکاری بیشتر با اعضای سازمان شانگهای استرایزنی‌ احمدیان با مقامات کشورهای عضو سازمان شانگهای

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است