Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از  روابط عمومی استانداری قزوین، نصرت الله علیرضایی در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان اظهار کرد: امیدواریم در دوره جدید فعالیت شورای مرکزی روابط عمومی های استان بیش از گذشته بتوانیم از ظرفیت این شورا برای بهبود تعامل دستگاه ها با افکار عمومی و رسانه ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی افزود:به هر حال ضعف ها و کاستی هایی هم در حوزه روابط عمومی ها و هم رسانه ها وجود دارد  که باید به آن پرداخته شود و با جلسات مشترک با نهادهایی مثل خانه مطبوعات و نمایندگان رسانه می توان به  آسیب شناسی و ارائه راهکار برای حل این مسائل و بهبود مناسبات و تعامل بهتر پرداخت.

وی گفت: عامل و ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها باید مبتنی بر مدارا و سعه صدر باشد   تا بتوان با بالابردن ظرفیت ها از مسیر اصلی که روشنگری و ارتقای سطح افکار عمومی است، دور نشد.

دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان افزود: نسبت و رابطه روابط عمومی ها و رسانه ها نباید  براساس تقابل و مجادله، تعریف شود بلکه باید فضایی ایجاد کرد که رسانه ها و خبرنگاران فعال از غیرفعال به راحتی قابل تشخیص و شناسایی باشند.

علیرضایی افزود:در دوره جدید فعالیت شورای مرکزی روابط عمومی ها شاخص های سنجش و ارزیابی رسانه ها به شیوه علمی و تخصصی تدوین و پس از بررسی براساس این شاخص ها از رسانه ها و خبرنگاران فعال تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

علیرضایی در ادامه گفت:روابط عمومی های استان باید بتوانند بر اساس رسالت و ماهیتی که دارند فعالانه تر، خلاق تر و با اثرگذاری بیشترینسبت به گذشته ظهور و بروز داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین بیان داشت:یکی از نقاط ضعف دستگاه ها در عرصه اطلاع رسانی، ارتباط ضعیف مدیران با رسانه هاست که در این خصوص مدیران باید رفتار و مشی استاندار را در تعامل با رسانه ها سرلوحه و الگوی خود قرار بدهند.

وی گفت: وقتی استاندار شخصا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پاسخگوی سوالات و   ابهامات خبرنگاران و اصحال رسانه است، حجت بر مدیران تمام است و باید با تاسی از این رفتار، شکل و روش تعامل و ارتباط خود را با رسانه ها تغییر داده و تقویت کنند.

این مقام مسئول در رابطه با هفته پژوهش و فناوری استان گفت:غرفه های دستگاه ها در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری باید فراتر از کارهای معمولی و تکرای مثل ارائه بروشور و مستندات مکتوب باشد.

وی افزود:کارگاه های آموزشی با محتوای مناسب  برای عموم مردم و مشتریان سازمان ها می تواند یکی از اقداماتی باشد که دستگاه ها در این غرفه ها برگزار کنند.

رئیس شورای مرکزی روابط عمومی های استان گفت: انتظار می رود در برنامه های هفته پژوهش از سوی مدیران به مسائل و مشکلات استان در حوزه های مختلف پرداخته شود.

علیرضایی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: باید عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان قزوین به شکل کاملا تخصصی و بدیع تدوین و تهیه شود  و دستگاه های اجرایی مهلت دارند گزارش های خود را در این رابطه ارائه کنند.

در ابتدای این جلسه اعضای شورا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای فعالیت هدفمند و موثر شورای مرکزی در دور جدید پرداختند.

کد خبر 4464333

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است