Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امیری جانباز 60 درصد شیمیایی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج یکی از بزرگترین نقش ها را در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تا به امروز داشته است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس، از طریق بسیج به جبهه های حق علیه باطل رفتیم و این بسیج مردمی بود که توانست در برابر مجهزترین تجهیزات دشمن بایستد و در این راه، شهدای بسیاری را تقدیم اسلام نمودیم و توانستیم کشورمان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تاکید داشتند که روحیه معرفت بسیج باید فراگیر شود، ادامه داد: بسیج نمونه بارزی از گذشت، فداکاری،ایثار با روحیه انقلابی است و یقینا هر کشوری که دارای بسیج مردمی و وفادار باشد، می تواند در برابر دشمنانش ایستادگی کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم