Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت کشورمان، در خصوص حال این روز‌های خود گفت: خدا را شکر این روز‌ها در نمایش «داری داری داری داری یا نداری» به نویسندگی و کارگردانی سوسن پرور حضور دارم.

وی ادامه داد: از نظر جسمانی درد بسیاری دارم، اما زمانی که مشغول کار می‌شوم، درد را فراموش می کنم. از سوسن پرور به خاطر اینکه با ناتوانی که دارم من را به نمایش دعوت کرده است، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانفر عنوان کرد: به دلیل منع حضور بازنشسته‌ها در رادیو حضور ندارم. به نظرم هنر ربطی به بازنشستگی ندارد. پس جوانان چگونه باید از تجربه پیشکسوتان چگونه بهره‌مند شوند؟!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شکر بازنشستگی پیشکسوتان صدیقه کیانفر سوسن پرور بازیگر پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر پس از افت و ناکامی در پیراهن لایپزیش شانس حضور در تیم ملی آلمان را از دست داده است. او امیدوار بود با ترک چلسی و بازگشت به لایپزیش دوباره جایگاهش در تیم ملی را به دست بیاورد، اتفاقی که نه‌تنها رخ نداد، بلکه باعث خط خوردن او از لیست تیم ملی شد.

او در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل به لندن برگشت و به‌صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا بتواند با درخشش در تیم جذاب آنگه پوستکوگلو دوباره خودش را در دل ناگلزمان و ترکیب تیم ملی جا کند اما فعلا اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است.

نمایش‌های او در لباس تاتنهام آنقدری چشم‌گیر نبوده که سرمربی جوان تیم ملی را ترغیب به نوشتن نام ستاره ۲۸ ساله را در بین بازیکنان مدنظرش کند. با اینکه ورنر در لیست تیم ملی برای فیفا دی ماه مارس حضور نداشت اما بیلد خب امیدوارکننده‌ای منتشر کرده است.

بر اساس اخبار، ناگلزمان قبل از اعلام لیست اخیر به ورنر خبر داده که با اینکه او را برای دو بازی‌ برابر فرانسه و هلند دعوت نمی‌کند اما درهای تیم ملی به روی بسته نشده است. اگر او در هفته‌های آینده به اندازه کافی بازی کند و نمایش قابل قبولی داشته باشد می‌تواند در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران (فیلم)
  • کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم)
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • نمایش گل باقالی و روزه کله گنجشکی