Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:05:30 GMT

بارش باران و وزش باد در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۵۹۵

بارش باران و وزش باد در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان ابر است و به تدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بودگفت : بارش باران در پاره ای مناطق و از اواخر وقت امروز شاهد وزش باد خواهیم بود.

حبیبی با اعلام اینکه با بارش باران شاهد کاهش دما در استان هستیم اظهار کرد: کشاورزان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی و کاهش خسارت محصولات خود انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در حالی کهنوج و فهرج در 24 ساعته گذشته با28 درجه سانتیگراد، گرم ترین روز را پشت سر گذاشته اند لاله زار با 3 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را3 درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم ترین ساعات16درجه سانتیگراد می رسد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته استان را فرا گرفته بود ، صبح امروز (دوشنبه) از خراسان رضوی خارج شد، اظهارکرد: با ورود این سامانه همه شهرستان های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران را به ثبت رساند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی افزود: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش های تخفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده های روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895448

دیگر خبرها

  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • باران ارتفاعات کرمان را سیراب می کند
  • بارش برف و باران در راه است
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان