Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی امروز سه شنبه 29 آبان ماه در نشست شورای اشتغال با گلگی شدید از عدم اجرای تعهدات مسئولان پتروشیمی به وعده های خود ابراز داشت؛ چرا باید اینقدر پروژه های پتروشیمی طول بکشد؟ 

او ادامه داد؛ تاکنون سه بار با دفتر رئیس جمهور برای حضور در ایلام و افتتاح فاز دو پتروشیمی هماهنگ کرده ام اما هربار پتروشیمی به تعهدات خود عمل نکرد و باعث شد که این سفر عقب بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه مدیران پروازی پتروشیمی را به یک بیماری که نبض کار و توسعه را در این مجتمع به شماره انداخته است تشبیه کرد و گفت؛ پتروشیمی به بیماری مدیران پروازی دچار شده است بطوریکه خانه و امکانات آنچانی برای آنان در نظر گرفته می شود، بلیط رفت و برگشت هواپیما در جیب شان می گذارند، بر سر منافع استان ارتزاق می کنند اما همینکه پای منافع استان به میان می آید تعهدی به آن ندارند و حاضر نیستد حتی یک شب هم در ایلام بمانند و این پذیرفتنی نیست.

سلیمانی دشتکی الزام کار کردن مدیران در استان را به مستقر شدن آنان در استان مشروط کرد و افزود؛ امروز مدیرانی در پتروشیمی وجود دارد که با نام پتروشیمی ایلام حقوق های نجومی می گیرند بطوریکه حقوق یک استاندار یک دهم آن هم نمی شود اما پاسخگوی وعده ها و تعهدات خود در قبال این مجتمع نیستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال پتروشیمی حقوق رفت و برگشت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6097104 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند