Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@15:57:10 GMT

من، عادل فردوسی پور تسلیم شدم!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۷۳۶

به گزارش پارس نیوز، 

دیشب ویدویی در فضای مجازی دیدیم که بسیار جالب بود. مردی که تیستر رستوران های مختلف است، یک عدد ژیلت فیوژن و فوم اصلاح ویژه مردان را به مبلغ ۱۹۳ هزار تومان خریداری کرده بود.

همه ما داریم همین خریدها را از سر ناچاری انجام می دهیم و فقط غر و لند آن می ماند برای  شما ودیگران. عادت، عادت است و ما به عادت ها خیلی زود عادت می کنیم!

درست مثل عادل فردوسی پور که این روزها مثل شخصیت معروف ترمیناتور، ضد ضربه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 توپ، تانک، فشفشه دیگر بر عادل اثر ندارد. چه برنامه اش را ۲، ۳ هفته تعطیل کنند و درگیر ماجرایی پیچیده شود، چه مثل دیشب که ۹۰ در محقرانه ترین حالت ممکن روی آنتن برود. برای او دیگر تفاوتی ندارد که چه می شود و چه قرار است بشود...

این عادل، دیگر آن عادل بازیگوش نیست که با شیطنت هایش وسط پخش زنده ۹۰، به مسولان و محدودیت هایی که برایش به وجود آمد واکنش نشان داد و حتی ۹۰ را به طور سراسیمه تمام کرد.

این عادل لابد برایش جانی باقی نمانده برای یکی به دو کردن و بحث و چالش با مدیرانی که جور دیگری می اندیشند... فردوسی پور مگر چه گوارا است که تن به جنگ های پارتیزانی بدهد؟

لبخندهایش در برنامه این هفته ۹۰ اگرچه تصنعی بود اما خیلی هم به دل ننشست. فردوسی پور حال جنگیدن ندارد. او برابر وقت و فرصت پخش محدودی که به ۹۰ اختصاص داده شد، کرنش کرد؛

فردوسی پور تسلیم شرایط شد و این یعنی پایان همه آن سرسختی هایی که پیش از این در او سراغ داشتیم؛ یعنی من حتی اگر مرد میدان هم باشم حال و روز جالبی ندارم. چقدر همه شبیه هم شده ایم!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جنگ عادل فردوسی پور فضای مجازی مردان پارس تسلیم پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند